Suomi-otteluun ja muuhunkin otteluun tuo mielenkiintoa se, että nastarenkaiden määrä on rajoitettu kymmeneen!Suomi-otteluhan on vielä täysin kesken, Latvala vajaan parin sekunnin päässä.
Et oo vissiin kuvia ja videoita katellu? Ei tuolla sliksirenkailla liitelyssä paljoo oo skandinaavista. Eihän Suomessa ajeta noin onnettomilla nastoilla ees katsastukseen..Jännää, että skandinaavit eivät pärjää vaikka keli on skandinaavinen.
Ehkä juuri siksi.Latvala kuulosti muutenkin ihmeen ahdistuneelta näin ekaksi kisaksi uudella autolla. Ogier kuitenkin osoittanut että autosta löytyy potentiaalia.
Ogier ajanut 20000 km testiä ja Jari-Matti 2000 km. Hieman eri lähtökohdat.^ Ja jos ei ole yhtään luottoa autoon, kuten Latvala kertoo, niin ei ole mikään ihme jos joutuu ajamaan sekunti/kilomteri hitaammin, kuin kärkiukot. Mielummin maaliin, kuin Polo kaiteeseen. Latvala kuulosti muutenkin ihmeen ahdistuneelta näin ekaksi kisaksi uudella autolla. Ogier kuitenkin osoittanut että autosta löytyy potentiaalia.
Sitä tarkoitinkin.Ogier ajanut 20000 km testiä ja Jari-Matti 2000 km. Hieman eri lähtökohdat.
Taitaapa olla vika ratin ja penkin välissä, ei voi mitään. Samoin Latvala, Novikov vetää jo suomalaisia nopeammin. Taitaa käydä niin, että Ogier, Sordo ja Novikov taitelee mestaruudesta kun Mikosta ja Jari-Matista ei siihen näytä olevan.EK 10. Mikko häviää edelleen muille aivan hirveästi. Mikä mättää?
Totta kyllä, mutta kun suomalaiset jäävät sitä varmemmin mitä huonompi on keli. Meidän asfalttispecialistit...Pokaalit jaetaan rallin maalissa.. En vielä heittäisi kirvestä kaivoon suomalaisten osalta!
Siellä, että se on "varma" mutta ei nopea. Osaa myötäillä tiimiään oikealla tavalla ns. hyppiä oikean pillin tahtiin. Sillä vaan ei voiteta koskaan mestaruutta. Toivon tosin olevani väärässä.Mikä tota Hirvosta oikein vaivaa? :nope:
Millä lihaksilla se saa pitää paikkansa tehdastiimissä vuodesta toiseen?
On se Jouhki kyllä ihme kaveri, että tuollainen pumppailija pääsee ajelemaan huippukalustolla vuodesta toiseen. Perskele.
Latvala ei arvannut ennen rallia että tallikaverilta tulee pataan ihan 6-0. Latvalahan johti rallia viime vuonna keskeyttäessään.^ Latvala kuulosti muutenkin ihmeen ahdistuneelta näin ekaksi kisaksi uudella autolla.
20kpl per kuski... Harmi Hänniseltä toi viimeinen ek oiskohan tuhonnut nastat edellisellä pätkällä? Hirvonen keskittyy nähtävästi enemmän selittelyyn kuin ajamiseen...Suomi-otteluun ja muuhunkin otteluun tuo mielenkiintoa se, että nastarenkaiden määrä on rajoitettu kymmeneen!