Missä ne erot tulee? Tuleeko ne jarrutuksissa vai mutkasta ulos tullessa? Aina hirvonen sanoo että ei ole pitoa, lähteekö se mutkasta silloin liialla kaasulla vai jarruttaako liian myöhään. Vai tuleeko erot suorilla, ettei vaan uskalla ajaa.
Kun kattoo splittejä, niin hitaat kuskit jäävät tasaisesti kokopätkällä joka splitillä, olkoon sitten syheröä tai suoraa. Tämä taas vaikuttaisi äkkiseltään siltä, että auto olisi yksinkertaisesti huonompi. Mutta näinhän se ei ole.
Onko rallikuskeilla telemetriadataa käytettävissä, siten että ne näkisivät missä jäädään. Ennen ainakin oli virtual rally spectator mistä näki heti kuskien erot mutkiin tultaessa ja sieltä lähdettäessä. Opiskelevatko nykykuskit enää yhtään toistensa tekemisistä vai ajavatko vain fiilispohjalta.
Vika taitaa olla kuskeissa. Hirvosen olkapäät ovat paljon kauempana ratista kuin muiden kuskien, äkkiseltään vaikuttaisi hitaammalta ratin käännöltä.