Ekassa mutkassa molemmilla kerroilla pieni kolari. Ongelmana oli vain se, että kukaan ei meinannut mahtua läpi sen jälkeen. 1. lähdössä kärkikuusikko pääsi läpi ja sen jälkeen eroa seuraavaan oli yli 10 sekuntia, kun turva-autoakaan ei tarvittu (pýörähtänyt kuski sai pakin päälle ja käännettyä auton ympäri)
Erikoinen episodi nähtiin myös 1. kisan toisella kierroksella. Stefano d'Aste ajoi rataa hiljaa vaurioituneella autolla, kun kärkijoukko tuli hänen taakseen. Ikävä kyllä, juuri siinä paikassa (ennen Melco-neulansilmää) oli pysyvät keltaiset liput, joten Priaulx ja kumppanit joutuivat matelemaan hänen takana.
Myöhemmin 1. kisassa Larini ajoi aika rajusti seinään, onneksi ei käynyt pahemmin.
Toisessa kisassa Farfus kolaroi jonkun Seatin kanssa jo ennen Lisboa-mutkaa ajautuen seinään, ja taistelu mestaruudesta meni siinä. Jörg Müller sai reilun johdon, kun Peter Tertingin auto hajosi juuri ennen SC:n takaa uusintalähtöä ja jälleen muut joutuivat odottamaan hänen takanaan. Priaulx'lle riitti kuudes sija Müllerin voittaessa, ja guernseyläinen oli lopulta toisen lähdön viides. Näin toinen maailmanmestaruus hänelle.