WTF?????

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Äsken soitti joku virolainen (puheesta päätellen) tohon työpuhelimeeni, numero ei jäänyt muistiin kun keskus yhdisti. No se nainen siellä kertoi, että on osallistuttu johonkin pirun tutkimukseen ja siitä saa palkkioksi kellon. Kysyi sitten, että minkävärisen kellon haluan ja kotiosoitetta johon se kello toimitetaan. Noh en antanut kotiosoitetta vaan tän työpaikan osotteen. Sitten se alkoi kyselemään onko lomat pidetty ja olenko kotona ensi viikolla. Lopuksi vielä kertoi, että se oli just Thaimaassa lomalla ja loma meni hyvin. Toi loppu kuullosti siltä et se olis tullu joltain nauhalta meinaa sen verran puhu erilaisesti se kun tää joka alotti puhelun.

Siis mitä helvettiä nää tälläset on? Tuli tossa äsken mieleen, että olis varmasti ollu viisainta jättää osoite antamatta.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
No perskeles, eikö kukaan muu ole törmännyt moiseen ?

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Niin, poliisin sivultakin koitin katsella et jos siellä olis jotaki vastaavia juttuja mutta ei ollut.

burb

.
Jr- sanoi:
No perskeles, eikö kukaan muu ole törmännyt moiseen ?
En ole.
Mutta minkäväristä kelloa olis nyt tulossa JiiÄrMiinuksen suuntaan??

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Jr- sanoi:
Niin, poliisin sivultakin koitin katsella et jos siellä olis jotaki vastaavia juttuja mutta ei ollut.
Mulle tommonen soitti joskus kauan aikaa sitten ja pyysi tutkimukseen. En suostunut.

Lienee soittanut vaan väärään numeroon.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Saako tässä toikissa kertoa, että Suomen gallupista soittivat 2 kertaa sekä minulle, että beibelle? Tulipahan 4 ääntä demareille sitten.

Örfil

Guest
Banaani sanoi:
Mulle tommonen soitti joskus kauan aikaa sitten ja pyysi tutkimukseen. En suostunut.

.
Oliko kyseessä joku gastroskopia-tyyppinen tutkimus?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulle soitti eilen lehtimyyjä ja kyseli minkälainen sää siellä Kuopiossa on. Sitten se alko puhumaan tekosavoa ihan törkeen huonosti ja päin vittua nuotti.:D Vartin verran huasteltiin.:rolleyes:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ehkä ekaks kannattaa aina miettiä, että onko edes tullut osallistuttua johonkin tutkimukseen ennenkuin antaa osoitetietoja. Ja jos on osallistunut, niin funtsia miten on mahdollista, että tutkimuksen tekijä osaa ottaa yhteyttä mutta ei tiedä osoitetietoja.

Sama pätee näihin sähköpostitse luvattuihin lotto- yms. voittoihin. Kannattaa ihan ekaks kelata, onko sitä edes tullut lotottua International Lottoa.

Tämä saattaa silti olla joku ihan muu juttu. Vaikkapa varmistetaan että kaupittelija ei turhaan tule tyhjän talon ovikelloa soittelemaan. Itse kuitenkin olisin niin skeptinen että epäilisin klassista temppua murtokohteiden katsastamiseksi. Toivottavasti olen väärässä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vebe sanoi:
Ai niin että pollarit ois sulle antanu kellon?
No kato niillähän on se löytötavaratoimisto monella paikkakunnalla poliisiaseman yhteydessä!! Sellä on kelloja ja kännyköitä ja muuta arvotavaraa vaikka kuinka. Helppo sieltä on lohdutukseks yks sininen kello antaa!