Örfil
Guest
Kuules Nomi, kumpi tienaa enemmän: sä vai Cruise?
Minä.Jussi sanoi:Kuules Nomi, kumpi tienaa enemmän: sä vai Cruise?
Toi on totta! :thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Tynamenttia.
Sillä lähtee KAIKKI.
K.Yrjola sanoi:Toi on totta! :thumbup:
Ja aina voi hyräillä mantraa:
Hubba hubba zoot zoot
Num
Deba uba zat zat
Num
A-hoorepa hoorepa a-huh-hoorepa a-num num
A-num
Hubba hubba zoot zoot
Num
Deba uba zat zat
Num
A-num
Hubba hubba zoot zoot
Deba uba zat zat a-num num
Hubba hubba zoot zoot
A-hoorepa hoorepa
HAH
No nyt taas tuli sellainen hetki että olis kiva jos ymmärtäs ruotsia, mulla ei nimittäin ole mitään hajua mitä tuossa yritetään sanoa.K.Yrjola sanoi:Toi on totta! :thumbup:
Ja aina voi hyräillä mantraa:
Hubba hubba zoot zoot
Num
Deba uba zat zat
Num
A-num
Hubba hubba zoot zoot
Num
Deba uba zat zat
Num
A-num
Hubba hubba zoot zoot
Hubba hubba zoot zoot
A-hoorepa hoorepa
HAH
Näin se on, se on raaka peli Ranualla!K.Yrjola sanoi:Sen muuten huomaa TOSI selvästi, miten Xanun uhka saa aikaan paniikkimielialan täälläkin palstalla, tosin ei mulla ja Runarilla koska meillä on jo selvät suunnitelmat.
No ei mullakaan ole enää paniik-fiilistä, kun alan olla hajulla niistä ehkäisevistä suunnitelmista.K.Yrjola sanoi:Sen muuten huomaa TOSI selvästi, miten Xanun uhka saa aikaan paniikkimielialan täälläkin palstalla, tosin ei mulla ja Runarilla koska meillä on jo selvät suunnitelmat.
Luin: "Sivele itsesi mild-tacosaucella ja Moe mantraa "be-bop-a-lula, be-bop-a-lula-Louis."Jussi sanoi:Sulkeudu keittiöön ja asenna kattoon mummon vanha kristallikruunu. Laita valot päälle. Sivele itsesi mild-tacosaucella ja hoe mantraa "be-bop-a-lula, be-bop-a-lula-kyrtsi".
Lue: raaka peli Ruunarilla!OoPee sanoi:Näin se on, se on raaka peli Ranualla!
Mulla ei oo mitään tietoa a) Runarin "pelistä" b) saatikka sen raakudesta enkä gee) ole myöskään halukas muuttamaan vallitsevaa tilannetta millään tavoin :doubtful:Jussi sanoi:Lue: raaka peli Ruunarilla!
Niinonki:ahem:Ylen Sankia Priha sanoi:Mitäs te oikein ilkutte siinä.. skientologiahan on ihan yhtä uskottava tsydeemi kuin mikä tahansa muukin uskonto. Kummaa ristiretkeä täällä nyt viritellään, nii.. :nope:
Hupsu, se meni jo.Jussi sanoi:Kuvaa kehiin!