Yhdellä nikillä?

Seikkailen enää vain yhdellä nikillä?

• Äänestäjiä yhteensä
    50

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Lupaan seikkailla tällä forumilla täst' edes vain yhdellä nikillä. En käytä toisia nikkejä enää koskaan. Mikäli minut multinikkeilystä narautetaan, saa minua tuutata kuivana kakkoseen ja bannata ikibanniin.

Kyllä -vastaukseni pollissa luetaan yllä olevan tekstin mukaiseksi lupaukseksi ja sitoumukseksi. Ilmaisen täten haluni olla orgaaninen osa tätä forum-yhteisöä ja ymmärrän karman palkitsevan minut huikealla heteroseksillä.

Ei -vastaukseni pollissa luetaan luuseriudeksi ja löysätakkisuudeksi. Ymmärrän joutuvani pilkan, syrjinnän ja halveksunnan kohteeksi, mutta haluan silti pidättää mahdollisuuden multinikkeilyyn. Karman ajatteleminenkin kivistää persettä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vastasin kyllä, vaikka en tavallaan enää voi vain yhdellä nikillä mesota, kun ei ole koskaan toista nikkiä ollutkaan.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Ei ole myöskään koskaan ollut toista nikkiä. Toisaalta, pitäisköhän sitä tehdä sellainen :rolleyes:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Olen harkinnut (helposti tunnistettavaa) kakkosnikkiä mm. siitä syystä, että puhelimella surffatessa saisi 5 kommenttia / sivu yms.

En vielä tuosta ideasta luovu.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
En aio luopua ainoasta kakkosnickistäni. Se on hyvä jätkä, eikä ollenkaan liikkeellä pahat mielessä - toisin kuin minä!

Sitä paitsi, pitäisi olla vielä aika helposti tunnistettava.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Omani, jotka siis täten ikiajoiksi hyljäsen:

Kikkomiehen kastiketta
- hyvästi jää, oli jännä tuntea. On kuin perna olisi poistettu puuduttamatta. Mutta hyvin, hyvin kevyt on olo.

Rienarsuon Mehe
- oletan tämän olevan itse luomani. Passwd on kyllä todennäköisesti printattu paperille ja syöty jo vuosia sitten. Nuku vain.

Ihanan vapauttava fiilis! Vedän munasilleen! Kohta huikeeta heteroseksiä!

Sijainti
Oslo
Kakkosnikkiä ei ole ikinä ollut - tuskin tuleekaan. Pidän kuitenkin mahdollisena että joskus muuttaisin käyttämäni nimimerkin joksikin toiseksi.

Örfil

Guest
En aio luopua ainoasta kakkosnickistäni. Se on hyvä jätkä, eikä ollenkaan liikkeellä pahat mielessä - toisin kuin minä!

Sitä paitsi, pitäisi olla vielä aika helposti tunnistettava.

Etsin "Turkulainen" nikkiä ja en löytänyt :eek!:

Mangelo

Well-known member
Seikkailen vain yhdellä, mutta varaan mahdollisuuden käyttää muitakin. Kakkosnikeissä ärsyttävintä on niiden väärinkäyttö. Jos on pakko väärinkäyttää tehköön sen rohkeasti ykkösnikillä.

WebSlave

Trackman
Yksi on riittänyt tähän asti ja saa riittää jatkossakin. Ei olisi aikaakaan hääriä vielä toisellakin nickillä.

Sijainti
Kerava
En voi kakkosnilkkiäni unhoittaa. Tosin en ole kyllä pitkään aikaan sillä postaillut että voisihan tuosta luopuakin. Mutta luvata en voi.