Ota Glidit mukaan!:frank:
Kohujuoksija Semenya saa taas kilpailla naisten sarjassa..
Ota Glidit mukaan!:frank:
Hittolainen, että nämä tällaiset uutiset säikäyttävät. AINA tulee mieleen kaikenlaisia epäilyksiä. :doubtful:Lausannessa useita kärkituloksia, Keskisalo hämmensi
julkaistu tänään klo 23:33
...
..Yleisurheilun Timanttiliigassa kisattiin Sveitsin Lausannessa. Ilta tarjosi useita kauden kärkituloksia, muun muassa naisten kolmiloikassa ja miesten ratakierroksen matkalla. Suomalaisittain odotettu laji, 3000 metrin estejuoksu jätti kotikatsomot hämilleen, sillä Jukka Keskisalo ei yllättäin ilmaantunut lähtöviivalle.
...
Suomalaisittain odotettu laji oli illan viimeisenä kilpailuna ollut 3 000 metrin estejuoksu, jossa Jukka Keskisalon oli määrä ottaa mittaa maailman huipuista. Keskisalo oli vielä kisaa edeltävässä verryttelyssä normaalisti mukana, mutta itse kilpailussa hän ei enää lähtöviivalle ilmestynyt. Syytä poisjääntiin ei vielä tiedetä.
Espanjan valtiojohto Paul-mustekalan suojelijaksi
Kommentoi 8 kommenttia Pidän 20 pidän En pidä 2 en pidä
09.07.2010 12:42
Jose Luiz Rodriguez Zapatero, kuva:EPA/J. J. Guillen
Jalkapallon MM-kisoissa Saksan otteluiden voittajat sataprosenttisen oikein veikannut Paul-mustekala on saanut Espanjan pääministerin suojeluksen.
Oberhausenlainen mustekala on saanut maailman huomion osuessaan oikeaan jokaisessa Saksan pelaamassa MM-ottelussa. Tempun todennäköisyys on 1:64.
Keskiviikkona Paul passitti Saksan Espanja-tappiolla pronssiotteluun, jossa joukkue kohtaa Uruguayn lauantaina.
Saksalaiset eivät tästä tykänneet ja ovatkin alkaneet vaatia Paulia jopa ruokapöytään.
- Olen huolissani mustekalasta. Olen ajatellut lähettää hänelle suojelujoukkoja, Espanjan pääministeri Jose Luiz Rodriguez Zapatero vitsaili Soccernet-sivuston mukaan.
Maan ympäristöministeri yhtyi huoleen.
- Olen Euroopan Unionin ministerien kokouksessa maanantaina ja aion pyytää kalastuskieltoa Paulille, jotta saksalaiset eivät syö häntä, Elena Espinosa sanoi.
Espanja pelaa MM-kisojen finaalissa Hollantia vastaan sunnuntaina
Lue myös: Espanjan valtiojohto Paul-mustekalan suojelijaksi
Päätetäänkö näissä kuvissa Saksan MM-ottelut jo etukäteen?
Mustekala-Paulia huudetaan pannulle
Mustekala käänsi lonkeronsa Saksalle
Paul-mustekala ennustaakin värien perusteella?
Paul-mustekalan tuomio: MM-kultaa Espanjalle, Saksa vie pronssit
(MTV3)
Kukaan ei rakasta totuudenpuhujaa.Saksalaiset eivät tästä tykänneet ja ovatkin alkaneet vaatia Paulia jopa ruokapöytään.
Ylivoimaisesti kahdella lyönnillä.Pohjoisirlantilainen Rory McIlroy johtaa The Open Championshipia Skotlannissa ylivoimaisesti ennätystuloksella 63 (9 alle par-tuloksen). McIlroy, 21, on aiemmin ollut major-turnauksessa jaetulla kolmossijalla (PGA Championship 2009).
Ylivoimaisesti kahdella lyönnillä.Viimeiset lähtijät ovat vasta reiällä 3, joten muutoksia tulosliuskaan voi vielä tulla.
Tämän kauden parhaalla satasen ajallaan 11,71 Merlene olisi kauden kotimainen kärki Suomessa.
Vaikka Ottey Sloveniaa nykyisin edustaakin, nin en minä oikein häntä sloveeniksi tituleeraisi. (Kuva vuodelta 2008. Aika timmissä kunnossa 48-vuotiaaksi :thumbup:thumbup: Hyvin menee suomalaisella yleisurheilulla...
Mutta tosin hyvin menee myös tuolle sloveenilla. :eek!:
Vaikka Ottey Sloveniaa nykyisin edustaakin, nin en minä oikein häntä sloveeniksi tituleeraisi. (Kuva vuodelta 2008. Aika timmissä kunnossa 48-vuotiaaksi :thumbup![]()