Yleinen asiakeskustelu avattu

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
No siirretäänkö kyseiset ketjut Asiakeskustelun puolelle?
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
No siirretäänkö kyseiset ketjut Asiakeskustelun puolelle?
No eihän tuollaista roskaa voi siirtää asiapuolelle. Siellä on paljon korkeammat standardit. Nyt vaan odotellaan että jaska palailee talviunilta ja postailee jotain uutisia. Sitten Mosse käy välillä tuhisemassa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Olin tänään sellaisessa opissa, että osittain ymmärrän oldezin ja Archien postauksia ja muiden syyllistämistä sosiaalisessa mediassa.

Tsemppiä!
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Kokeilen siirtää tuon jarnimman politiikkajarnan asiapuolelle. Ja pakolaistoikin myös. Siellä voi edes yrittää asiakeskustelun tapaista. Täällä vapaalla jatkuu sitten perinteinen vittuilu-/hassuttelulinja.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Eikö yleinen asiakeskustelu voisi olla vapaan alaforumi?
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Voisko noi muut kuin asiakeskusteluun siirretty "Yleinen politiikkajarna" -ketjut sulkea? Eihän tossa ole järjen häivääkään että noita samalla otsikolla olevia ketjuja on n kappaletta, erityisesti nyt kun se "pääketju" on tuolla oikeassa paikassa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Voisko noi muut kuin asiakeskusteluun siirretty "Yleinen politiikkajarna" -ketjut sulkea? Eihän tossa ole järjen häivääkään että noita samalla otsikolla olevia ketjuja on n kappaletta, erityisesti nyt kun se "pääketju" on tuolla oikeassa paikassa.
Ainakin mun avaama ketju suljettakoon vain ruumiini yli.
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
No niin nyt saatana joku natsimode on poistanut mun ketjut!!!
 
Ylös