Yleinen asiakeskustelu avattu

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Ja jos nyt et lisääkään perustaisi, niin ei tarvitse bannata.
Ai. Nytkö se on yhtäkkiä kiellettyä perustaa "Yleinen politiikkajarna" -ketju? Montas niitä saa olla yhtäaikaa, neljä, kuus, kymmenen vai kenties jopa enemmän? Vai onko tässä kyse jälleen kerran tälle foorumille tyypillisestä pärstäkertoimen mukaan moderoinnista?
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Tulee mieleen Super Troopers ja miau-kohtaukset.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ai. Nytkö se on yhtäkkiä kiellettyä perustaa "Yleinen politiikkajarna" -ketju? Montas niitä saa olla yhtäaikaa, neljä, kuus, kymmenen vai kenties jopa enemmän? Vai onko tässä kyse jälleen kerran tälle foorumille tyypillisestä pärstäkertoimen mukaan moderoinnista?
No kolme ketjua parissa minuutissa samalta hahmolta on liikaa.

Jos pärstäkertoimella tässä vedettäisiin, et olisi kirjoittanut äskeistä viestiä. Että lepo vaan.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Vanhatkin voi heittää roskiin.
No parempi olisi, ettei niitä tehtaltaisi enää yhtään lisää.

Politiikkakeskustelu sopii yhtä hyvin vapaalle, kuin asiapuolelle. Ja aikanaan nähdään kumpi vetää enämpi. Itse en ole valmis tuolla uudella puolella vielä keskustelemaan.
On täysin avointa vielä millaiseksi moderointilinja siellä muodostuu. Nyt muutamista postauksista voi jo päätellä, ettei laatu ainakaan parane.

Sitäpaitsi minua ärsyttää, että olet itse moittinut melkolailla luokattomasti Archien/Oldezin kirjoitukset trollaamiseksi. Mutta eipä tästä, eikä tämän aiheuttamista epäilyistä tulevasta sen enämpi....liittyen tuohon modelinjaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24226
Sijainti
lappeen Ranta
Voisko noi muut kuin asiakeskusteluun siirretty "Yleinen politiikkajarna" -ketjut sulkea? Eihän tossa ole järjen häivääkään että noita samalla otsikolla olevia ketjuja on n kappaletta, erityisesti nyt kun se "pääketju" on tuolla oikeassa paikassa.
No niin nyt saatana joku natsimode on poistanut mun ketjut!!!
Juu, siik vitun hail vaan. Poistin. Ja jos ei mene jakeluun, että miksi, niin ei se syy millään selityksillä varmaan perille mene.

Yleisemmin. Ei mene puolestaan mulla oikein jakeluun, että jos jotain nimimerkkiä ärsyttää jokin asia foorumilla, eikä sille ärsyttävälle asialle tehdä valituksien(kaan) jälkeen mitään, niin minkä prosessin kautta se hahmon olo paranee alkamalla itse tehdä sitä ärsytyksen aiheuttanutta hommelia oikein urakalla? Oma nimimerkki sen ärsyttävän seikan vieressäkö muuttaakin paskan kullaksi? Vai mikä? On tullut havaittua vastaavaa toimintaa jokusten nimimerkkien kohdalla. Vissiin jonkinlainen lastentarha-moodi iskee päälle tai jotain. Oli miten oli, niin koittaisitten tehdä asialle itse tykönänne jotain, julkisesti toteutettuna antaa hiukan jälkeenjääneen vaikutelman.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Siirretään poliittinen vääntö tuonne uudestaan avatun Yleisen asiakeskustelun puolelle ja pidetään Vapaa enemmän hömppäpuolena. Jookos?
Jess ja juu.

Syvästi toivon, että menneet, nykyiset ja tulevat Treenitoikit siirretään mahdollisimman nopeasti takaisin Yleisen asiakeskustelun alaiseen paikkaansa, kuten monina menneinä vuosina oli hyvänä ja toimivana käytäntönä.

Kiitos mahdollisesta ja ko. siirrosta jo etukäteen ylläpidolle.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Hiiri rasittuu kun pitää kahden eri alueen välillä klikkailla. Vaadin pikaisia klikinsäästötoimia. Äkkiä!
Ei kait sun tietokone siitä sakkaa että pitää kahta välilehteä auki? Puhelimella ikävempi selata kun toikin viimeiselle sivulle pääsee vain hakemalla viimeisen postaajan kautta (tai edellisen jos muistaa kuka ja nimim roikkuu jossain alempana) hakemalla viimeisiä viestejä, eikä ne päivity ihan joka minuutti.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Jess ja juu.

Syvästi toivon, että menneet, nykyiset ja tulevat Treenitoikit siirretään mahdollisimman nopeasti takaisin Yleisen asiakeskustelun alaiseen paikkaansa, kuten monina menneinä vuosina oli hyvänä ja toimivana käytäntönä.

Kiitos mahdollisesta ja ko. siirrosta jo etukäteen ylläpidolle.
Eikö se ole Muuta Urheilua?
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Juu, siik vitun hail vaan. Poistin. Ja jos ei mene jakeluun, että miksi, niin ei se syy millään selityksillä varmaan perille mene.

Yleisemmin. Ei mene puolestaan mulla oikein jakeluun, että jos jotain nimimerkkiä ärsyttää jokin asia foorumilla, eikä sille ärsyttävälle asialle tehdä valituksien(kaan) jälkeen mitään, niin minkä prosessin kautta se hahmon olo paranee alkamalla itse tehdä sitä ärsytyksen aiheuttanutta hommelia oikein urakalla? Oma nimimerkki sen ärsyttävän seikan vieressäkö muuttaakin paskan kullaksi? Vai mikä? On tullut havaittua vastaavaa toimintaa jokusten nimimerkkien kohdalla. Vissiin jonkinlainen lastentarha-moodi iskee päälle tai jotain. Oli miten oli, niin koittaisitten tehdä asialle itse tykönänne jotain, julkisesti toteutettuna antaa hiukan jälkeenjääneen vaikutelman.
Minusta Vapaa keskustelu antoi jo ennen eilisiltaa ja kello yhdeksää jälkeenjääneen vaikutelman kun noita Yleinen politiikkajarna -ketjuja oli ainakin kolme. Jälkeenjääneisyydessäkin lie sitten joku taso joka ei ole enää hyväksyttävää. Toivotaan että pointti tuli kuitenkin selväksi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minusta Vapaa keskustelu antoi jo ennen eilisiltaa ja kello yhdeksää jälkeenjääneen vaikutelman kun noita Yleinen politiikkajarna -ketjuja oli ainakin kolme. Jälkeenjääneisyydessäkin lie sitten joku taso joka ei ole enää hyväksyttävää. Toivotaan että pointti tuli kuitenkin selväksi.
Minusta se kolmen uuden ketjun perustaminen antoi jälkeenjääneen kuvan.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18211
Jess ja juu.

Syvästi toivon, että menneet, nykyiset ja tulevat Treenitoikit siirretään mahdollisimman nopeasti takaisin Yleisen asiakeskustelun alaiseen paikkaansa, kuten monina menneinä vuosina oli hyvänä ja toimivana käytäntönä.

Kiitos mahdollisesta ja ko. siirrosta jo etukäteen ylläpidolle.
Komp. Ärsyttää, että pitää klikata Muu urheilu auki, kun etusivulla uusin viesti on melkein aina Treenitoikissa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tehty. Jätin vuorokaudeksi ohjauksen osastolta toiselle vähän hitaammillekin vesikävelijöille.
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Minusta se kolmen uuden ketjun perustaminen antoi jälkeenjääneen kuvan.
Niin oli tarkoituskin. Hyvä kuitenkin tietää että 3-4 samannimistä topikkia joissa keskustellaan samoista asioista voi olla tällä foorumilla aina aktiivisena. Enämpi on sitten liikaa.
 
Ylös