markoj
Custom User
Siinä tapauksessa voitkin pakata laukkusi ja matkata etäiselle saarelle.Formulanomi sanoi:En tiedä.
Siinä tapauksessa voitkin pakata laukkusi ja matkata etäiselle saarelle.Formulanomi sanoi:En tiedä.
Keihäs muuten vähän lässähti...Bobakki sanoi:Keihäästä en tiedä mitään, mutta olipa huima korkeuskisa.
Eipä niitä hirveästi Suomessa taida olla. Suomalainen yleisö on tyytyväinen voittoon eikä mihinkään muuhun. Se on huono asenne. Pitäisi kulttuuria kehittää vähän iloisempaan suuntaan, ruotsalaisemmaksi.Olga sanoi:Sinnehän voi pyrkiä jokainen rennompi kaveri näyttämään, ettei jäkitä. :ahem:
Minä kuulun suomalaiseen yleisöön ja olen tyytyväinen myös muuhun kuin voittoon. :ahem:Hurmurisija sanoi:Eipä niitä hirveästi Suomessa taida olla. Suomalainen yleisö on tyytyväinen voittoon eikä mihinkään muuhun. Se on huono asenne. Pitäisi kulttuuria kehittää vähän iloisempaan suuntaan, ruotsalaisemmaksi.
Alankin heti pakkaamaan....tai oikeastaan ensin purkamaan.markoj sanoi:Siinä tapauksessa voitkin pakata laukkusi ja matkata etäiselle saarelle.
Hyvä jos olet. Kuulut selvästi valiojoukkoon. :ahem: Ei muuta kuin junnuvalmentajaksi!Olga sanoi:Minä kuulun suomalaiseen yleisöön ja olen tyytyväinen myös muuhun kuin voittoon. :ahem:
Kyllä nykykeihäät on tehty lentämään myötätuulessa. Zelesnyn voimassa oleva maailmanennätys on heitetty Jenassa hirmuiseen myötätuuleen. (lähde Aki Parviainen Yle24 kanavalla 9.8.)Hurmurisija sanoi:Taitaa tuulen vaikutus olla jonkinlainen keihäässä. Eikös sopiva vasta(?)tuuli voi tuoda useita metrejä lisää? Silloin oltaisiin menty jo yli 90.
Kylvöä havaittavissa.....Matxi sanoi:En ole muuten nähnyt vielä sekuntiakaan TV-kuvaa EM-kisoista. Eipä ole kiinnostanut sen vertaa.
Tänäänkin olin lenkillä ja katsoin vain tekstarista tulokset.
Mä mitään kylvänyt, kunhan totesin miten on asianlaita omalla kohdallani. Ehkä viikonloppuna tulee katsottua jokunen minuutti kisoja, tuskin ennen sitä.Formulanomi sanoi:Kylvöä havaittavissa.....
Mitä Matxi oli lenkillä... :eek!: :thumbup:
Joo, voi olla. En tiedä yhtään, muistan vain jostain kuulleeni, että tuulen vaikutus on useampia metrejä.Moe Szyslak sanoi:Kyllä nykykeihäät on tehty lentämään myötätuulessa. Zelesnyn voimassa oleva maailmanennätys on heitetty Jenassa hirmuiseen myötätuuleen. (lähde Aki Parviainen Yle24 kanavalla 9.8.)
Edellinen kommenttisi, tämän quotetun kommentin jälkeen siis, vaikutti vähän siltä....pilke silmäkulmassa toki...siis näin.Matxi sanoi:Mä mitään kylvänyt, kunhan totesin miten on asianlaita omalla kohdallani. Ehkä viikonloppuna tulee katsottua jokunen minuutti kisoja, tuskin ennen sitä.
Jos tavoitteena on voitto niin miksi pitäisi olla tyytyväinen hopeaan?Hurmurisija sanoi:Eipä niitä hirveästi Suomessa taida olla. Suomalainen yleisö on tyytyväinen voittoon eikä mihinkään muuhun. Se on huono asenne. Pitäisi kulttuuria kehittää vähän iloisempaan suuntaan, ruotsalaisemmaksi.
Miksi tavoitteena pitäisi olla voitto eikä mahdollisimman hyvä oma suoritus? Voin aivan vilpittömästi sanoa, että katson mieluummin omasta suorituksestaan iloitsevaa ei-voittanutta urheilijaa kuin pettynyttä hapannaamaa.Ylen Sankia Priha sanoi:Jos tavoitteena on voitto
Tjaa-a.. No ei se sillain ollut ainakaan tarkoitettu. Sinällään vaan jännä kun ennen tuli kyllä seurattua MM-, EM- ja Olympiakisat... Yleisurheilusta siis.Formulanomi sanoi:Edellinen kommenttisi, tämän quotetun kommentin jälkeen siis, vaikutti vähän siltä....pilke silmäkulmassa toki...siis näin.
Miksi siis ylipäänsä kilpailla? Mahdollisimman hyviä omia suorituksia voi kukin takoa vaikka takapihallaan.. sikäli kun omistaa tarpeeksi ison takapihan..Hurmurisija sanoi:Miksi tavoitteena pitäisi olla voitto eikä mahdollisimman hyvä oma suoritus?
Kilpailuhan on juuri sitä, että pyritään tekemään mahdollisimman hyvä oma suoritus tilanteessa, jossa suorituksia vertaillaan. Paras suoritus ei kuitenkaan synny ajattelemalla muita tai muiden tuloksia tai yleisön vaatimuksia vaan keskittymällä mahdollisimman paineettomasti omaan tekemiseen. Siitä tulee rentous ja varmuus.Ylen Sankia Priha sanoi:Miksi siis ylipäänsä kilpailla?