Yliarvostettuja juttuja ja asioita

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Mitä sinä sitten tarkoitit "selvisi HBO-kohdassa"-ilmaisulla, jos et sitä, että se mielestäsi tukee väitettäsi? Eli toimi IKÄÄN KUIN todistusaineistona väitteellesi.

HBO:n sarjat eivät ole muuttuneet yhtään paremmiksi siirryttyään YLEen, toisin kuin väität, joten mitään ei oikeasti "selvinnyt HBO-kohdassa".
Sillä kohdalla promillet meni alle 0,5:n.

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Onko niitä HBO:n sarjoja YLE:llä edes enää? Kannattaa kyllä hiukan valikoida mitä katsoo. Jos en katso HBO:ta maikkarilta, en katso niitä YLE:ltäkään. En kyllä katso maikkarilta muuta kuin plussalta formulat. En todella ole niiden kohderyhmää.

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
No mitähän se tämä -viesti nyt mahtais tarkottaa?
Jos se oli ironiaa, niin sitten heitit vain olkiukon, eli keksit väitteen, jota kukaan ei ollut lausunut.
Ja tässä -viestissä selvisi asia, joka ei liity tämä-viestiin ehkä niinku sä luulit mun sen liittävän. Selkiskö?
Mihin se sitten liittyi, kun ei tässä ketjussa kukaan muu ole mitään HBO:n liittyvää tuonut esille?

Kysyn uudestaan, että mikä siinä "HBO-kohdassa" selvisi, ja jos se ei ollut tuo sinun olkiukkosi, niin mikä se "HBO-kohta" sitten oli?

Olen olettanut, että argumentointisi jotenkin liittyy siihen, että YLE on yliarvostettu, mutta nyt en oikein enää ole kärryillä mitä sinä oikein olet yrittänyt sanoa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jotenkin mulle tuli fiilis, että WebSlave on Runarin reinkarnaatio.

Vastaan: C.