PekPoy
oik. yo.
Miten muuten "jutut" ja "asiat" eroavat toisistaan?
Ihan hyvin?
Ihan hyvin?
Duunipaikan vessassa lukee seinällä "paskalla käynti voittaa huonon panon" Itse en kyllä allekirjoita.Kaveri sanoi joskus, että mikään ei ole niin yliarvostettua kuin huono pano, eikä mikään niin aliarvostettua kuin hyvä paskalla käynti.
Salkkarit on juttu, Kotikatu on asiaMiten muuten "jutut" ja "asiat" eroavat toisistaan?
Ihan hyvin?
Pystytkö kertoon mulle perjantai-illalle jotakin ranskalasta sanontaa kammarinpuoleen? Vaikka pikkareista. Jos nyt ihan vitsiä yrittäisi. Jos ei, niin sitten ei.Joo. Pilatut Elämät eli tuttavallisemmin Pikkarit.
Puraisee patonkia ja murisee.Pystytkö kertoon mulle perjantai-illalle jotakin ranskalasta sanontaa kammarinpuoleen? Vaikka pikkareista. Jos nyt ihan vitsiä yrittäisi. Jos ei, niin sitten ei.
Tartteis olla jäsen elle paikalla. Se vois kertoo jotain omakohtasta ja mikä varmasti toimii. Mä tekisin muistiinpanoja.Pystytkö kertoon mulle perjantai-illalle jotakin ranskalasta sanontaa kammarinpuoleen? Vaikka pikkareista. Jos nyt ihan vitsiä yrittäisi. Jos ei, niin sitten ei.
Kuka on Elle? En ole törmännyt häneen täällä. Hyvännäköinen? Vittuuntunut vaimoni kiinnostui heti.Tartteis olla jäsen elle paikalla. Se vois kertoo jotain omakohtasta ja mikä varmasti toimii. Mä tekisin muistiinpanoja.
Mikset vaan suoraa sano,että TV on yliarvostettua,koska näistä sinun purkaantumisista saa sellaisen kuvan Niin ja yliarvostettuja asioita= F1-Forum:BBC on kanssa yliarvostettu juttu ja asia, mutta siitä en nyt jaksa räksyttää tämän enempää. Tulipahan vaan mieleen.
TV:stä tulee niin paljon paskaa, ettei sitä voi sanoa yliarvostetuks, kun ei sitä arvosta kukaan. Itsehän katson tarkoituksellisesti tv:stä ohjelmaa ehkä pari tuntia viikossa, joten siinä mielessä vois kyllä aika yliarvostettuna aparaattina moista pitääkin.Mikset vaan suoraa sano,että TV on yliarvostettua,koska näistä sinun purkaantumisista saa sellaisen kuvan Niin ja yliarvostettuja asioita= F1-Forum:
Soon semmonen, joka tykkää säästää opintotuistakin sohvaan.Kuka on Elle? En ole törmännyt häneen täällä. Hyvännäköinen? Vittuuntunut vaimoni kiinnostui heti.
en oo paljoa kattonu, mutta mieleen on kuitenkin jostain jäänyt et BBC tekee aika paljon laatuohjelmiakin(?)BBC on kanssa yliarvostettu juttu ja asia, mutta siitä en nyt jaksa räksyttää tämän enempää. Tulipahan vaan mieleen.
No joo. Tarvii ehkä vähän ottaa sanoja takas. Tarkemmin ku miettii, niin itselläni dvd-hyllyssä BBC:llä on niin vahva edustus (lähinnä komediapuolella), ettei nyt ihan kehtaa yliarvostetuks sanoa.en oo paljoa kattonu, mutta mieleen on kuitenkin jostain jäänyt et BBC tekee aika paljon laatuohjelmiakin(?)
Ai jaa. No me ei osata ajatella kuin seksiä ja mielikuvitusihmisiä. No jospa sillä säästelyllä sohvalla mielikuvituksellisesti.Soon semmonen, joka tykkää säästää opintotuistakin sohvaan.
Toikin kommentti 76 onkin harvoja asioita mitä minulla ollut tähän lisättävää.Ai jaa. No me ei osata ajatella kuin seksiä ja mielikuvitusihmisiä. No jospa sillä säästelyllä sohvalla mielikuvituksellisesti.
Ai selvisi? Viittaat omaan kommentiisi ikään kuin todistusaineistona?Ei ole. Johan se selvis tuossa HBO-kohdassa.
Öööh... Kirjoititko sä oikeasti että "todistusaineistona"? Ehkä kannattais sunkin rajoittaa sitä teeveen katselua. Vinkki: tämä ei ole oikeussalidraamaa, tämä on keskusteluforum. Toisekseen, en "viittaa omaan kommenttiini todistusaineistona", enkä muutenkaan.Ai selvisi? Viittaat omaan kommentiisi ikään kuin todistusaineistona?
Mitä sinä sitten tarkoitit "selvisi HBO-kohdassa"-ilmaisulla, jos et sitä, että se mielestäsi tukee väitettäsi? Eli toimi IKÄÄN KUIN todistusaineistona väitteellesi.Öööh... Kirjoititko sä oikeasti että "todistusaineistona"? Ehkä kannattais sunkin rajoittaa sitä teeveen katselua. Vinkki: tämä ei ole oikeussalidraamaa, tämä on keskusteluforum. Toisekseen, en "viittaa omaan kommenttiini todistusaineistona", enkä muutenkaan.