Ylistys Jumalten Juomalle(K!8 varoitus)

Vesku

Maatalousneuvos
Katos vaan!

kaveretaitakin ilmestyí jostain tuhoamaan Glenfiddichiä...
Viru Kange 80 % ei oikein kyllä sovi jatkoksi... :yuck:

Mutta tässä nyt heräsi ajatus, että taitaa pitää kutsua lehtori vielä kylään pienoismöötteen mökille.... :idea:
Tuliskohan tuo Moen kanssa toimeen? :tongue:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Mua sitten niiiiiiiiin vi***taa Kopperbergin siiderit. Kaikki samannäköisiä tölkkejä ja kun yrittää ottaa vaikkapa omenasiiderin niin eikös vaan tule omena LIGHT! :yuck: Ja kun yrittää olla tarkkana että alla lukee Äpple niin ei huomaa, että ylhäällä lukee pienellä EXTRA DRY :yuck: :yuck: :yuck:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Nopeahuoli sanoi:
Ferrari-Caranon Villa Fiore on auki. Syrah:ta vuodelta 2000 :thumbup:
Ohoh! En ole kyllä tiennytkään, että Syrahiakin viljellään siellä! Mielenkiintoista! Mulla on näköjään aukkoja noiden jenkkiviinien suhteen :frown:

Tai kai tuo jenkkiviini on :confused:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Noppis taas innoitti maistamaan jenkkiviiniä! Gray Fox cabernet Sauvignon 2003 California! Hedelmäistä ja helppoa viiniä, loppu- ja jälkimaku on kuitenkin liian karvas ja tanniininen :frown: Tuoksussa mustaherukkaa ja mustetta, aika vieno kuitenkin. Peruskamaa...

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
312T4 sanoi:
Onhan viinissä tietenkin myös alkoholia ja tuleehan siitä sitten känniinkin, kun pari pulloa punkkua juo :D

:rolleyes:
Niin, sehän kait lienee oleellista, eikä se, onko kyseessä viipyilevä, pyöreä, tanniininen vai hapokas.

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Il Tempo Gigante sanoi:
Tänään olin viittä vaille ostaa putelin Lupu Negrua. Jäi kuitenkin vielä tulevaisuuteen. Onkos Lehtorilla kokemuksia Romanian punkuista ?
Olen joskus juonut niitä, en kyllä viime aikoina, mutta Romaniahan on vanha viinimaa ja viinit ylensä hyvälaatuisia ja edullisia :ahem:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
AJ sanoi:
Niin, sehän kait lienee oleellista, eikä se, onko kyseessä viipyilevä, pyöreä, tanniininen vai hapokas.
Ei! Kyllä viinissä on aina jotain muutakin mukana; väri, tuoksu, lasi, maku ja perinteet sekä rypäle ja vuosikerta :ahem:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
312T4 sanoi:
Ohoh! En ole kyllä tiennytkään, että Syrahiakin viljellään siellä! Mielenkiintoista! Mulla on näköjään aukkoja noiden jenkkiviinien suhteen :frown:

Tai kai tuo jenkkiviini on :confused:

Juu, Sonoma-laakson tuotteita syyskuiselta vierailultamme.

Ei ollut kylla mun suosikiksi tosta viinista. Liian kuiva omaan makuuni. Akalle naytti masituvan.

Syrah:han on sama rypale kun Shiraz, mutta koska Shiraz-nimea ei rypaleesta saa kayttaa Austaralian ulkopuolella, niin tamakin viini on sitten Syrah-rypaleista tehtya.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
312T4 sanoi:
Ei! Kyllä viinissä on aina jotain muutakin mukana; väri, tuoksu, lasi, maku ja perinteet sekä rypäle ja vuosikerta :ahem:

En kyllä jois viiniä, jossa on mukana lasia. :yuck:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Haloo Hra Lehtori ?

Nyt voisit suositella juuston keralle sopivan hyvän punaviinin. Lähen kohta fillarilenkille ja aattelin hakia Alkosta saunaolutta, ja siinä samassa tulis punkkupullokin.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Avasin sitten eilen Chateau Margaux pulloni. Taytyy kylla sanoi, etta VITTU oli hyvaa. Viela on puoli pulloa jaljella.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tblair sanoi:
Avasin sitten eilen Chateau Margaux pulloni. Taytyy kylla sanoi, etta VITTU oli hyvaa. Viela on puoli pulloa jaljella.
Maistuks viini myös ?