Teukka
Jarnapoliisi
Tama tulikin minulle taytena yllatyksena.jps sanoi:Maistuks viini myös ?
Tama tulikin minulle taytena yllatyksena.jps sanoi:Maistuks viini myös ?
Aion ostaa tänään tuota elämännektaria!312T4 sanoi:Punaviini, tuo Jumalten Juoma on tunnettu vuosituhansien ajalta! Jo muinaiset kreikkalaiset ja roomalaiset joivat sitä ja huomasivat sen terveydelliset vaikutukset, erinomaisuuden ja maukkauden verrattuna barbaarien, germaanien olueen ja viikinkien simaan! Joten on aika jälleen nostaa malja tuolle Jumalten juomalle eli punaviinille :wink:
VOTRE SANTE!!!
...No käy se valkoviinikin...
...Samppanjasta voidaan sitten pistää oma toikki sitten joskus pystyyn...
Tblair sanoi:Avasin sitten eilen Chateau Margaux pulloni. Taytyy kylla sanoi, etta VITTU oli hyvaa. Viela on puoli pulloa jaljella.
Myivat sita saatanan halvalla yhdessa viinakaupassa. Ostin kokeeksi. Nyt on kaikki mennyt. :frown:312T4 sanoi:Sulla täytyy olla paksu lompsa :thumbup:
Nyt on meikäpojalla menossa kiivas Shiraz/Syrah- kausi. On ollut tapana juoda rypäleittäin tietty ajanjakso kerrallaan. Kun alkaa kyllästyttää, vaihdetaan taas rypälettä.Nopeahuoli sanoi:Syrah:han on sama rypale kun Shiraz, mutta koska Shiraz-nimea ei rypaleesta saa kayttaa Austaralian ulkopuolella, niin tamakin viini on sitten Syrah-rypaleista tehtya.
Siellä on nyt kyllä hinnat sekaisin :doubtful:Tblair sanoi:Myivat sita saatanan halvalla yhdessa viinakaupassa. Ostin kokeeksi. Nyt on kaikki mennyt. :frown:
Mutta haen jouluksi pari pulloa lisaa. :ahem:
Niin on. Hain nimittain nelja pulloa lisaa. Yksi jouluksi, yksi joululahjaksi ja loput juon keskelle persettani.312T4 sanoi:Siellä on nyt kyllä hinnat sekaisin :doubtful:
Mulla on Yksi Chateau Margaux 1988, maksoi vuonna 1998 400 markkaa Siljalla! Halvalla lähti silloin :thumbup:Tblair sanoi:Niin on. Hain nimittain nelja pulloa lisaa. Yksi jouluksi, yksi joululahjaksi ja loput juon keskelle persettani.
Eikö Alta oo Norjassa?312T4 sanoi:Loistavia viinejä Ruotsista!
Vina Arana Reserva 1996! Bodegas Rioja Alta!
Bodegas Rioja Alta on Espanjassa! :ahem:markoj sanoi:Eikö Alta oo Norjassa?
Jos oli korkkivika, niin enpä usko että olisit kahta lasia alas saanut. Kerran olen palauttanut Alkoon korkkiviallisen pullon ja sain uuden tilalle. Sitä pulloa en ehtinyt edes korkata, haisi epämiellyttävälle heti sen suojamuovin poiston jälkeen.JayR sanoi:Liekö ollut pullossa korkkivika, kun niin pahalta maistui. :nope:
JayR sanoi:Zonnebloem, Etelä-Afrikkalaista pinotagea :yuck:
Harvoin tulee eteen näin epäonnistunutta viiniä. Kaksi lasillista juotuna, loput menee viemäristä alas. :mad_old: :mad_old:
Eipä ole enne tarvinnut jättää pulloa kesken. Prkl!
Liekö ollut pullossa korkkivika, kun niin pahalta maistui. :nope: