OoPee
Nuori ikäisekseen
HÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! KATTOKAA KUNDIT... VIININAMAISTELIJA!!!!312T4 sanoi:Ei tietenkään, pääasia, että on joku hyvä harrastus, ja viinitkin käyvät siitä :ahem:
EI SAA NAURAA :frown:
HÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! KATTOKAA KUNDIT... VIININAMAISTELIJA!!!!312T4 sanoi:Ei tietenkään, pääasia, että on joku hyvä harrastus, ja viinitkin käyvät siitä :ahem:
EI SAA NAURAA :frown:
Sam sanoi::ahem: :thumbup:
:eek!:
:jaska:
EIKU...
...niin tarkoitin siis vain että monethan pitävät täytenä junttina, jos diggaa oluesta eikä ymmärrä mitään viinien päälle. Sen mitä olen viinejä juonut, ovat ne olleet minusta pahoja.
*HÄVETTÄÄ* :frown:OoPee sanoi:HÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! KATTOKAA KUNDIT... VIININAMAISTELIJA!!!!
312T4 sanoi:*HÄVETTÄÄ* :frown:
Muiden seurassa olevien mukaan olen, mutta kun ei niin ei.312T4 sanoi:Sam hyvä, et ole vielä juonut hyviä viinejä
:doubtful:Sam sanoi:Muiden seurassa olevien mukaan olen, mutta kun ei niin ei.
Ei kai, kun sitä on asiantuntijatkin kehuneet312T4 sanoi::doubtful:
Onkohan punaviini ollut liian kylmää; silloin siinä ei maistu kuin tanniini!
No, makuasioista ei voi kiistellä :frown:Sam sanoi:Ei kai, kun sitä on asiantuntijatkin kehuneet
Niinpä siis korkkaan yhden olusen :alppu:312T4 sanoi:No, makuasioista ei voi kiistellä :frown:
Sam sanoi:Niinpä siis korkkaan yhden olusen :alppu:
Nyt tekisi mieli sanoa jotain, mutta taidan pysyä vaiti312T4 sanoi:Samoin; Pripps BLA Light 2.8% :ahem:
Odottelemme mielenkiinnolla :ahem:McMike sanoi:Tuliaisia tässä vaan maistelen. Hyvää olutta ja ehkäpä muutama snapsi yömyssyksi. Viinejä sit joulun tienoolla.
ViininlipittäjäOoPee sanoi:HÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! KATTOKAA KUNDIT... VIININAMAISTELIJA!!!!
Ohnhan se:312T4 sanoi:Onpas se punaviini taas hyvää! :wink: