Ylistys Jumalten Juomalle(K!8 varoitus)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
312T4 sanoi:
Ei tietenkään, pääasia, että on joku hyvä harrastus, ja viinitkin käyvät siitä :ahem:

EI SAA NAURAA :frown:
HÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! KATTOKAA KUNDIT... VIININAMAISTELIJA!!!! :D :D :D :D :D :D

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Sam sanoi:
:ahem: :thumbup:

:eek!:

:jaska:

EIKU...

...niin tarkoitin siis vain että monethan pitävät täytenä junttina, jos diggaa oluesta eikä ymmärrä mitään viinien päälle. Sen mitä olen viinejä juonut, ovat ne olleet minusta pahoja.

Sam hyvä, et ole vielä juonut hyviä viinejä :D

Olutkin on hyvää toki! Itse olen juonut tällä viikolla Haparannan oluita! Bjornebryg, Blagul, Humlan, Sofiero ja Dans fadol :ahem:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Syysloma kun loppuu :frown:, niin piti avata taas Royal Claret 2002 :ahem: Nimestä(Claret= Bordeaux-punkku) huolimatta kyseessä on siis Riojan viini! Loppujenlopuksi ihan jees punkku :ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
312T4 sanoi:
Samoin; Pripps BLA Light 2.8% :ahem: :D
Nyt tekisi mieli sanoa jotain, mutta taidan pysyä vaiti :D :rolleyes:

...tosin eipä tämä minun kumoama Amiraalikaan mitään voimakkaita tuntemuksia saa aikaan.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Tuliaisia tässä vaan maistelen. Hyvää olutta ja ehkäpä muutama snapsi yömyssyksi. Viinejä sit joulun tienoolla.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Näin rentouttavan saunan jälkeen Warsteiner maistuu oikein hyvältä. Joku saattaa muistaa yhteyden Häkkiseenkin :thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Oli allikalla lyoty yks paiva kun lahikaupasta loysin puolen litran pullon Warsteineria hintaan $1.69. Ostin kaksi. Join pois.