JEESUS KRISTUS !Myllis sanoi:Tanaan syotiin hyvin. Entrecotea (itse vedin 3 pihvia ), broccolia kera valkosipulin, jotakin mietoa chilinnakoista mutta 4 kertaa isompaa paprikaa oliivioljyssa paistettuna ja valkosipulilla ja parmesanilla kuorrutettuna, kesakurpitsaa grillattuna ja oliivioljylla ja valkosipulilla maustettuna seka pinaatti-aura-kastiketta kera noiden. :thumbup:
Juomana oli Senorio de los Llanos Gran Reserva vuodelta 1999. Hyvaa sekin. :thumbup:
Kokkauksesta osa oli ekaa kertaa kokeiltuja juttuja ja oli niin hyvia etta teen varmasti uudestaankin.
Uskomaton kuvaus. :ahem: Miten kuvailisit maidon maun?312T4 sanoi:Ruotsin tuliaisia! Bodegas Franco Espanoles S.A. Royal Claret. Hieman ohut ja karvas, mutta vanilijainen ja maukas ja pehmyen hedelmäinen osaksi! Hieman ristiriitainen viini kuitenkin
Kuten Bodegas Franco Espanoles S.A. Royal Claret, mutta siitä puuttuu ohuus ja karvaus sekä vanilijainen, maukas ja pehmeän hedelmäinen maku. Toisin kuin Royal Claret, ei maitoa kuitenkaan voi pitää ristiriitaisena.Olga sanoi:Miten kuvailisit maidon maun?
Riippuu siitä, mitä maitoa juo, mutta aloitetaan vaikkapa kevyt maidosta: kermaista, hieman makeata, täytelähköä, pehmyttä ja maukasta, suuntäyttävää, hieman hapanta varsinkin jälkimaussa ja kylmää( Euroshopper kevyt maito) :ahem:Olga sanoi:Uskomaton kuvaus. :ahem: Miten kuvailisit maidon maun?
OoPee sanoi:Kuten Bodegas Franco Espanoles S.A. Royal Claret, mutta siitä puuttuu ohuus ja karvaus sekä vanilijainen, maukas ja pehmeän hedelmäinen maku. Toisin kuin Royal Claret, ei maitoa kuitenkaan voi pitää ristiriitaisena.
Mistä päättelet, että arviosi tuntuvat mielestäni naurettavilta? :doubtful:312T4 sanoi:Ristiriitaisuus tulee siitä, tykkääkö siitä karvaudesta vai ei! Kyseesä on vain 60 kruunun viini, joka ei todellakaan ole mikään mestariteos Ymmärrän, että nämä arviot tuntuvat naurettavilta, mutta samoin itse ajattelin 13 vuotta sitten, jolloin eräs tuttuni alkoi maistelemaan viinejä! Muistan, kun hän osti vaimolleen joululahjaksi punaviinejä; nauroin pitkään ja pidin sitä maailman suurimpana typeryytenä! Maistella ja ostaa nyt viinejä lahjaksi Mutta tässä sitä nyt ollaan :frown: :frown: :thumbup:
Paras neuvo kaikkien juomien juomiseen on kuitenkin: AJATTELE, KUN JUOT :wink:
OoPee sanoi:Mistä päättelet, että arviosi tuntuvat mielestäni naurettavilta? :doubtful:
Se, että sä olit aikoinasi juntti, ei kai automaattisesti tarkoita, että munkin pitäis olla sellainen. Vai? :doubtful:312T4 sanoi:Silloin tuntuivat muiden arviot naurettavilta, kun en itse vielä tehnyt niitä! Arvioida ja kirjoittaa viinistä arvioita! HAH! Niin silloin joskus ajattelin :frown:
Se juntteushan tarkoitti tässä yhtedessä sitä, että nauraa niille, jotka arvioivat, eikä suinkaan sitä, että ei itse arvioi.Sam sanoi:Minä olen varmaankin totaalinen juntti, kun juoma-arvioita teen vain oluista :thumbfh:
:jaska: :jaska: :jaska:OoPee sanoi:Se juntteushan tarkoitti tässä yhtedessä sitä, että nauraa niille, jotka arvioivat, eikä suinkaan sitä, että ei itse arvioi.
No hyvä.Sam sanoi::jaska: :jaska: :jaska:
Et sitten tajunnut tai vaihtoehtoisesti väänsit tahallasi/kiusallasi rautalankaa.
:ahem: :thumbup:OoPee sanoi:No hyvä.
Kyllä, sä olet totaalinen juntti! :ahem: :ahem: :ahem:
Häpinau?
Munkin mielestä viinit maistuu oikeesti ihan kamalilta, mutta ryypiskelen niitä vaan peitelläkseni junttiuttani. Mutta hei, pidetään tää meitin kahden keskeisenä salaisuutenaSam sanoi::ahem: :thumbup:
:eek!:
:jaska:
EIKU...
...niin tarkoitin siis vain että monethan pitävät täytenä junttina, jos diggaa oluesta eikä ymmärrä mitään viinien päälle. Sen mitä olen viinejä juonut, ovat ne olleet minusta pahoja.
OoPee sanoi:Se, että sä olit aikoinasi juntti, ei kai automaattisesti tarkoita, että munkin pitäis olla sellainen. Vai? :doubtful: