Örfil
Guest
Mulla on samainen puteli kukkamaljakkona!Micael sanoi:Paul Masson California red Wine. .
Mulla on samainen puteli kukkamaljakkona!Micael sanoi:Paul Masson California red Wine. .
Saako tuota alkosta? Voisipas jopa maistaaettelbruck sanoi:Bernard-Massardin kuohuviiniä.
Häviää kyllä hinta/laatusuhteellaan joillekin Katalonian cavoille mutta toisinaan on pakko ottaa tätä Luxemburgin muistojen kunniaksi... Niinkuin eilen.
Eli mielestäsi passelia naisille. Tämä selvä suljetaan arkistoidaan.312T4 sanoi:Beaujolais on helppoa juotavaa, lähes mehua! Banaaniaromista punaviiniä:ahem:
Eikös moinen ole laitonta Suomen lakien mukaan..tai saa ainaskin maksaa kunnon tullit?312T4 sanoi:Loistava viiniliike Ranskassa. Tilasin sieltä pari Moutonia:ahem: :thumbup:
http://www.evinite.fr/
Alkosta. Jos tarkoitat Beaujolais Noveauta.kouvotsvoni sanoi:Mistä sitä Alangon piisissäkin mainittua Beaujolaisia saa, kun ei ole täällä näkynyt?
Tällainen?Il Tempo Gigante sanoi:Alkosta. Jos tarkoitat Beaujolais Noveauta.
(Tietenkin tarkoitat koska kysymyksesi päivä ja kuukausi osuvat 'sattumalta' lähelle).
Alvit ja kuljetus piti maksaa! Kun tilaa kuljetuksen itse ja maksaa sen, niin kaikki on laillista:ahem:kouvotsvoni sanoi:Eikös moinen ole laitonta Suomen lakien mukaan..tai saa ainaskin maksaa kunnon tullit?
Hannibal Lecter totesi väestönlaskijan visiitin jälkeen:Juskanen sanoi:Mitäs forumin viiniasiantuntijat suosittelisivat lasagneen ja lasagnen kanssa? Chiantia olen yleensä käyttänyt, mutta se ei nyt nappaa.