Ylistys Jumalten Juomalle(K!8 varoitus)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica

Le Petit Longue-Dog, 14%
Pitihän se testimielessä ostaa, kun Alkossa väittivät hyvältä maistuvan..niin ja oli vielä muovipullo, niin eipähän kilise. Epäilin, kun ei ole vielä minulle maistuvaa ranskalaista viintä vastaan tullut.
Hyvin tummanpunainen, marjamehumainen tuoksultaan. Mausteinen maultansa, alkoholi puskee läpi.. Täyteläiseksi en voi sanoa, vaikka Alko niin sanoo. Varmaan saanut "täyteläinen"-luokituksen vain alkoholimäärän takia. Kyllähän tämä jonkun tulisen evään kylkiäisenä menee, mutta ei kovinkaan kummoinen elämys.
**

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Ei saatana; eilen join kolmen viikon tauon jälkeen Sunrise Merloota Chilestä ja taas tuli armoton päänsärky aamuksi! En tiedä, olenko tullut vanhaksi vai onko punaviinikiintiö tullut täyteen ja pitää siirtyä nuoruuden oluen pariin. Time will tell:confused:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Onneksi viini ei ole makuasia:p Merlotit taas minusta turhan heppoisia..harvoja hyviä maistanut, tämä oli semmoinen.
Jaa, epäs ole maistanut tuota Sisialaista Merloota saatikka muutenkaan Italialaisia punkkua pitkään aikaa, mutta voisipas kokeilla niitäkin Jouluna.

Oikeastaan Espanjalaiset punkut, varsinkin Rioja ovat varmoja tapauksia kaiken suhteen, eli pehmeitä ja tammisen vanilijaisia, ja niissä ei ole likaa prosenttajakaan, mikä on yleistä uuden maailman viineissä:frown:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jaa, epäs ole maistanut tuota Sisialaista Merloota saatikka muutenkaan Italialaisia punkkua pitkään aikaa, mutta voisipas kokeilla niitäkin Jouluna.

Oikeastaan Espanjalaiset punkut, varsinkin Rioja ovat varmoja tapauksia kaiken suhteen, eli pehmeitä ja tammisen vanilijaisia, ja niissä ei ole likaa prosenttajakaan, mikä on yleistä uuden maailman viineissä:frown:
Espanjalaisia taas pidän semmoisina "viinikkeinä" mitkä sopivat lähinnä pussikaljoittelun sijaisvälineistöksi.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Espanjalaisia taas pidän semmoisina "viinikkeinä" mitkä sopivat lähinnä pussikaljoittelun sijaisvälineistöksi.
Ne on vähän tollasia juu.

Itse olen nauttinu noita Australian tuotoksia jo jonkin aikaa ja täytyy myöntää, että hyvin on maistunu.

Kuten tuo ja tuo ja monet monet muut tuolta Austraaliaaast

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Litmas Unto osti pullon busoleetä murheeseen........

Niin myös minä tänään, mutta en murheeseen.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kyllä kai se pitää hakea, vaikka pitkin hampain. Kun ei kerkeä pileisiinkään nyt lähteä.

On kyllä malliesimerkki siitä, kuinka markkinoimalla oikein voidaan täydestä kurasta tehdä järkyttävän iso bisnes.