Oli kyllä huikea. Gwen Stefanin soolotuotanto ei ikinä päässyt lähellekään.No doubt.
Ei ei ei :nope:liverlooda ilman ryssiä
Joskus vahingossa ostanut (jonkun valmistajan vastaavassa "rusinaton" lukee kovin pienellä), ja kotona kironnut että tää onkin rusinatonta.*kuva rusinattomasta maksalaatikosta*
Siinä on kyllä oma hommansa.Hyvä toikki. Voisin palata tähän heti, kun saan parille ihmiselle kerrottua pelkin sanoin, että miten saat 4 tyhjää rullakkoa mahtumaan kahden rullakon tilaan. Älkääkä katsoko taas noin. Mainitsinko jotain naisista, häh?
Kuulostaa samanlaiselta sankarilta, kuin mun ex-kollega, joka työreissulla ulkomailla tilasi pizzaa ja kysyi mitä täytteitä jossain plätyssä olisi.Siinä on kyllä oma hommansa.
Vastaanottajan taso lienee vastaava kun entisen töikaverin joka pähkäili semmotisista pinottavista muutto-/varastolaatikoista että jännä kun nämä välillä tyhjinä menee ihan sisäkkäin ja välillä sitten eivät.
Esimies ohjeisti että kokeile kääntää toiste perin, niin käänsipä sitten koko pinoa kerrallaan.
Kuulostaa samanlaiselta sankarilta, kuin mun ex-kollega, joka työreissulla ulkomailla tilasi pizzaa ja kysyi mitä täytteitä jossain plätyssä olisi.
- Ham and cheese.
Tuli pettyneenä pöytään. "Siellä on sitruunaa ja kurpitsaa, en varmasti sellaista pizzaa tilaa."
Lie oli sama tyyppi meilläkin töissä. Poisti heti hänelle osoitetun sähköpostin joka alkoi sanoilla Dear All. "Se oli jollekin Alille."Kuulostaa samanlaiselta sankarilta, kuin mun ex-kollega, joka työreissulla ulkomailla tilasi pizzaa ja kysyi mitä täytteitä jossain plätyssä olisi.
- Ham and cheese.
Tuli pettyneenä pöytään. "Siellä on sitruunaa ja kurpitsaa, en varmasti sellaista pizzaa tilaa."
Eikös toikin voisi nimetä Vapaan tai miksei naimisissakin olevan Keke Rosbergin arvostustoikiksi.Isohko kuva, jossa Keke ja Emmo. En viitsi lainata
´Kun muut kuskit pyysivät kisan jälkeen vettä, Keke pyysi tupakkaa.