Siis voiko olla mitään niin vittumaista kuin yöllä herääminen ilman mitään syytä? Heräsin tuossa äsken aivan tajuttomaan kurkkukipuun eikä nyt tule unta. Muutenkin olen viimeaikoina sairastellut.
Siis voiko olla mitään niin vittumaista kuin yöllä herääminen ilman mitään syytä? Heräsin tuossa äsken aivan tajuttomaan kurkkukipuun eikä nyt tule unta. Muutenkin olen viimeaikoina sairastellut.
Kissa ottanut tavakseen vetää litsareita, jos en nouse normaaliin tapaan kuuden jälkeen antamaan sille sapuskaa. Tulee vierelle naukumaan ja vetää avotassulla poskelle, jos en meinaa nousta.
Kuten OoPee aiemmin ansiokkaasti totesikin, niin syystä herääminen voi hyvinkin olla vittumaisempaa. Esimerkisi kurkkukipu, talo palaa, rosvo sisällä tai poliisit ovat ovella.
Mulla loppu pohjekramppailut täysin, kun aloin tota magnesiumia syömään. En syö edes säännöllisesti, mutta silloin kun tuntuu siltä.
Juuh, magnesiumillahan tuo loppuu. Oon ittekkin syönny, kun on iskeny kausia, jolloin pohje kramppas harva se päivä (tai yö). Auttaa kummasti.
Pakkoliikkeitä?
Mul mitääääääääääääewrgk3rt semmosiwe+fu2222222222222er oleeeeeeeeüowe4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4r!
Otetaanpa talteen.
Vaikkei sulla ole enää paljoa annettavaa nykymestaan ennen työpaikan vaihtoa niin tuskin kannattaa ihan törkeessä kännissä siellä jokeltaa.
No olihan sulla ihan selkeä syy, mitä valitat? :thumbdown