Katos. 60-vuotta Billylläkin jo taittunut muutama vuosi sitten. Vastahan tuo Ruisrockissa oli keikkumassa...Billy on yhä hirmu cool.
Eikös banaaninlastaajien laulu oo Neumannin biisi?Onks tossa linkki siihen Belafonten biisiin?
Kaipa ymmärsit että toikin idea on kertoa mitä YouTube sulle ehdottaa, eikä itse ehdottaa omia löytöjä?https://www.youtube.com/user/GeographyNow
En muista että olenko jo puhunut tästä enkä jaksa lukea 68 sivua viestejä myöskään. Jos englanti taipuu ja maantieto kiinnostaa niin tässä olis hyvä kanava. Kyseinen kanava käy kaikki YK:n tunnustamat valtiot läpi ja kertoo niistä oleellisemmat asiat. Osin huumorilla. Näiden jälkeen hän käy läpi kyseenalaiset valtiot.
Itseäni huvittaa eniten jaksot jossa on draamaa. Enkä ole yksin. ''Maa Jonka Nimeä Ei Saa Mainita Ainakaan Julkisesti, Koska Kreikka''-jakso on suosikkini.
Penäätkö sä oikeesti tota F1-forumin Vapaassa?Kaipa ymmärsit että toikin idea on kertoa mitä YouTube sulle ehdottaa, eikä itse ehdottaa omia löytöjä?
Näin pääsi käymään.Penäätkö sä oikeesti tota F1-forumin Vapaassa?
Pohjautuen ihan tähän toikin aloitukseen.Haa
Maanantaiyötä lajitoverit.
Olette mahdollisesti kukin tahollanne huomanneet, jotta YouTube-sivusto 'tarkkailee' ja 'arkistoi' katsomanne videopätkät muistins' syövereihin. Ja arkistointinsa perusteella julkeaa ehdotella etusivullaan, 'Recommended for You-otsakkeella', tiettyjä videoita katsottaviksenne.
Itsellenihän YouTube suositteli lauantaina tätä biisiä kuunneltavaksi ykkössuosikkina.
Mitenkäs muilla forumisteillä ? Uskallatteko paljastaa profiililinne ála YouTube ?
Meinaatko, että kovin moni on tuota ideaa tässä toikissa noudattanut?Kaipa ymmärsit että toikin idea on kertoa mitä YouTube sulle ehdottaa, eikä itse ehdottaa omia löytöjä?
Kyllä kai sun pitäisi pitkäaikaisena forumin käyttäjänä tietää, että tämä toikki on ihan sujuvasti kieroutunut käsittelemään molempia tapauksia. Aloitusviestistä huolimatta.Kaipa ymmärsit että toikin idea on kertoa mitä YouTube sulle ehdottaa, eikä itse ehdottaa omia löytöjä?
Ymmärsin joo väärin toikin idean. Anteeks.Kaipa ymmärsit että toikin idea on kertoa mitä YouTube sulle ehdottaa, eikä itse ehdottaa omia löytöjä?
Ei mitään anteeks. Suollat tänne vaan ihan mitä haluat, niin me muutkin tehdään. Antsa on vaan vähän mörökölli, kun Monzassa sataa.Ymmärsin joo väärin toikin idean. Anteeks.
Heh, Antsan huomautusviesti menee allekirjoittaneella 'Tänään opittua' -osastolle. Tunnustettakoot etten ole tämän toikin aloitusta lukenut.Ei mitään anteeks. Suollat tänne vaan ihan mitä haluat, niin me muutkin tehdään. Antsa on vaan vähän mörökölli, kun Monzassa sataa.
Toisaalta jos saatais lisää tiukkoja sääntöjä tänne, niin ehkä saisimme viimeisetkin vähäiset käyttäjät ajettua esim. Areenalle.
Missä kukaan F1-forumin Vapaalla otsikon aiheesta kirjoittaisi?Meinaatko, että kovin moni on tuota ideaa tässä toikissa noudattanut?