Nurtsi
Registered Loser
Jos on ollu huono päivä niin pari Radio Millenium-videota pelastaa kaiken... ainakin hetkeksi.
Juu, ajattelin aluksi ihan samaa, mutta jotenkin toi vaan onnistui vangitsemaan mun huomion noinkin pitkäksi aikaa.42 minuuttia... Ei nykyajan hektisessä internetyhteiskunnassa ehdi keskittymään yhteen asiaan noin kauan. Aihe on kiinnostava mutta oho tuolla on tuommoinen öö seinä katsonpa sitä oho ikkuna hei mitä sieltä näkyy.
Töissä sitä joskus turvautuu mitä erikoisimpiin tapoihin aikaa kuluttaakseen. Itse kuuntelen Pekka Haaviston jorinoita.Juu, ajattelin aluksi ihan samaa, mutta jotenkin toi vaan onnistui vangitsemaan mun huomion noinkin pitkäksi aikaa.
On kieltämättä. Tuli niitä siiviliväestön uhoamisia katsoessa väkisin mieleen, että onko nuo tosiaan noin tehokkaasti aivopesty vai onko kyseessä ehkä sittenkin pikemminkin vain pelko, jota on helppo ruokkia jättämällä sinne kadun varteen lojumaan ristiinnaulittuja tahi pään verran lyhennettyjä ruumita niinkuin tuossa videossakin näkyi. Melkein väittäisin, että jos tuokin kaupunki nyt sitten myöhemmin "vapautettaisiin" jonkuin muun porukan toimesta, olis noi samat siviilit riemuitsemassa kameran edessä sen johdosta, että saavat taas elää vapaasti :dunno:On se karua meininkiä tuolla, vaikka kuinka yrittää ymmärtää niin vaikeaa se on.
Väittivät kommenteissa, että Kreikasta.
No kyllä noi kilvet venäläisiltä vaikuttaa...Väittivät kommenteissa, että Kreikasta.
Optimistina varmaan lähtee hakemaan vakuutusyhtiöltä korvausta vahingostaan.
Se varmaan katso, että pakko olla matalaa, kun edessä on autojono. Ei tajunnut, että se autojono on kuljetusrekan yläritsillä!
Katoin ihan samaa ja ihmettelin kun syvenee vaan. Sitten hokasin ton.Se varmaan katso, että pakko olla matalaa, kun edessä on autojono. Ei tajunnut, että se autojono on kuljetusrekan yläritsillä!
*kuivaa aamukaffetta näppikseltä*
Olin lähdössä pyöräilemään tuonne sateeseen, mutta enpä taijakkaa.