FW08
Registered User of Talent
Ärsyttääkö sinua Zaikomin tapa avata ketjuja ja lukita niitä muutaman viestin jälkeen? Minua ärsyttää.
ZAIKOM MODEKSI!:ahem:Lukitusoikeus pitäisi olla vain modeilla.
Vaikkapa siksi, että ketju olisi alkujaankin voinut jäädä syntymättä. Ketä tuon intti-mosseketjun lukitsi, kun olisin sinne kertonu yhdestä Korh...... ?Tuo ärsyttäminen lienee tarkoituksellista. Tai en ainakaan itse keksi, miksi ketju lukittaisiin hetikohta.
Voisiko sitten vastaisuudessa:Vaikkapa siksi, että ketju olisi alkujaankin voinut jäädä syntymättä.
Lie ollut toikin aloittaja toimenpiteen takana.Vaikkapa siksi, että ketju olisi alkujaankin voinut jäädä syntymättä. Ketä tuon intti-mosseketjun lukitsi, kun olisin sinne kertonu yhdestä Korh...... ?
Joku lystikäs mode voisikin nostaa viiden vuoden päästä nostaa kaikki Zaikomin lukitsemat toikit pinnalle.Jos ketjulle ei ole käyttöä se kyllä putoaa pois (kunnes Goblet tai Sinäputki nostaa sen viiden vuoden päästä).
Jeps!:ahem:Lie ollut toikin aloittaja toimenpiteen takana.
Viiden vuoden päästä Goblet ja Sinäputki on modeja?Joku lystikäs mode voisikin nostaa viiden vuoden päästä nostaa kaikki Zaikomin lukitsemat toikit pinnalle.
Kostox!Sitä minä oon aina ihmetellyt miksi (S)Zaikom lukitsee ketjuja.