Zaikomin ketjunlukitukset

Ärsyttääkö Zaikomin tapa lukita ketjuja?

• Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Äänestys suljettu. .

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ärsyttääkö sinua Zaikomin tapa avata ketjuja ja lukita niitä muutaman viestin jälkeen? Minua ärsyttää.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Ei ole tullut huomioitua tuonlaista tilannetta, mutta kyllähän se harmittaisi jos toikki olisi hyvä mutta silti lukossa.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Harmittaa hieman, mikäli en ole sanonut mielipidettäni kyseiseen asiaan. Se on selvää, että jos olisin moderaattori, postaisin poikkeuksetta lukitsemisen jälkeen sinne jotakin.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Tuo ärsyttäminen lienee tarkoituksellista. Tai en ainakaan itse keksi, miksi ketju lukittaisiin hetikohta.

Mangelo

Well-known member
Tuo ärsyttäminen lienee tarkoituksellista. Tai en ainakaan itse keksi, miksi ketju lukittaisiin hetikohta.
Vaikkapa siksi, että ketju olisi alkujaankin voinut jäädä syntymättä. Ketä tuon intti-mosseketjun lukitsi, kun olisin sinne kertonu yhdestä Korh...... ?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Vaikkapa siksi, että ketju olisi alkujaankin voinut jäädä syntymättä.
Voisiko sitten vastaisuudessa:

a) Harkita hetken pidempään ketjun perustamista?
tai
b) Hyväksyä tapahtuneen vahingon?

Jos ketjulle ei ole käyttöä se kyllä putoaa pois (kunnes Goblet tai Sinäputki nostaa sen viiden vuoden päästä).

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos ketjulle ei ole käyttöä se kyllä putoaa pois (kunnes Goblet tai Sinäputki nostaa sen viiden vuoden päästä).
Joku lystikäs mode voisikin nostaa viiden vuoden päästä nostaa kaikki Zaikomin lukitsemat toikit pinnalle.

Jarppi

The Trulli Train
Sijainti
Home
Sitä minä oon aina ihmetellyt miksi (S)Zaikom lukitsee ketjuja.