WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Kuten on Epsilon Euskadilla ja Prodrivella ainakin. Sillä erotuksella Toyotaan, että niillä on valmiiksi kokemusta ratapuolelta ja pääjehuilla ykkösistä tallin pyörittämisestä.NohNoh, Toyotallahan oli täysin valmis tehdas suunnittelijoita & työntekijöitä myöten.
Turun Sanomien listan viisi viimeistä nimeä eivät ole realistisia ehdokkaita (sen perusteella mitä niistä tiedämme). Vain viidellä ensimmäisellä on mahdollisuudet perustaa toimiva tiimi ensi kaudeksi. Lisäksi voimme nähdä vielä eri ehdokkaiden liittoutumisia, kun valitut nimet ovat tiedossa.SPE 04A sanoi:Ei se nyt ihan noinkaan mene. Jos kausi alkaa maaliskuussa, ja kesäkuussa aletaan etsiä toimitiloja ja palkkaamaan suunnittelijoita (mikä lienee aika tarkalleen Marchin, Superfundin, ym tilanne), ei tiimistä kauheasti iloa ole F1:lle. Myöskään uskottavammilla ehdokkailla ei ole löysää annettavana tässä suhteessa. Jos en aivan väärin muista, Lola kävi todella heikossa hapessa puutteellisesti valmistellun F1-projektin takia.
Esim. jos Brabham/Formtech, jolla on fasiliteetit ja F1-kokemusta omaava tekninen johtaja liittoutuisi Superfundin rahojen ja Wurzin kanssa, yritys olisi jo paljon realistisempi. Toki moni palikka siltikin puuttuisi.
Entä jos pari tehdastallia ei olekaan ensi vuonna mukana? Siinä olisi pari valmista organisaatiota kypsinä poimittaviksi.