"Porsche-Audin" #3 kituuttaminen alkaa olla kyllä murheellista katseltavaa. Olisi toivonut, että mahtiduo Dumas'n ja Bernhardin LMP1-debyytti olisi sujunut parempien tähtien alla. Nämä vastoinkäymiset alkavat olla jo nyt liikaa yhdelle autolle. Torstaina korjattiin turboa ja taas sama juttu. Nyt auto on kuitenkin jälleen palannut radalle...
Radio Le Mansissa jälleen hyvä pointti. Audihan ei ole kilpaillut Sebringin jälkeen ja se saattaa puraista heitä takapuoleen. Jo Sebringissä huomattiin, että vaikka uusi R15 on suoranopeudessa parannus entiseen, niin se ei silti riitä. Kisan alussahan Aston Martinkin tuli suoralla Audin ohi, mikä oli mielestäni kova saavutus bensakoneiselta autolta, vaikka kyse olikin kisan alusta. Audi on ajanut paljon testiä Sebringin jälkeen ja sitten vielä uudelleen ACO:n sääntömuutosten jälkeen, mutta auton kuuluisa kantapää näyttää edelleen olevan suorilla ja kuten Audin pääinsinööri Howden Haynes sanoi lähtöruudukossa: "This race is going to be harder than last year, and last year was hard enough." Peugeot on vahvempi kuin viime vuonna ja Audi, vaikkakin parempi kuin viime vuonna, ei ehkä kuitenkaan omaa tarpeeksi paukkuja ja temppuja yllätysten pussissa, jotta ranskalaisten voitto pystyttäisiin estämään.
Keskeyttäneiden listaan saadaan kolmas nimi: Quifel ASM Teamin Ginetta Zytek. Sääli, odotin tältä tiimiltä enemmän Plan ja Smithin takia. Päällikkö Amaral kuitenkin oli sen verran hukassa koko ajan ja lopulta törmäsi seinään ja rikkoi eturipustuksen korjauskelvottomaksi.
Salo saanut kuulemma stop&go-rangaistuksen, mutta johtaa siitä huolimatta GT2-luokkaa kuten PohjoisenPike sanoi.