Sopii hyvin! :ahem:Kyyti kyllä kelpaisi mullekin!
Nyt lfb:n jälkeen olisi vielä yksi paikka vapaana autossa.
Viimeksi muokattu:
Sopii hyvin! :ahem:Kyyti kyllä kelpaisi mullekin!
Jeps,tällä kertaa arvonta tulee jokaiseen ryhmään.Mutta arvontaa vaan, muuten kiusaukset valita jo monilla.
Luulen että Bemari on kiinnostunut.Sopii hyvin! :ahem:
Nyt lfb:n jälkeen olisi vielä yksi paikka vapaana autossa.
Joo, voi olla että #7 jaetaan ihan perskoosta riippumatta arpaonnen mukaanJeps,tällä kertaa arvonta tulee jokaiseen ryhmään.
Harkka/Aika-ajo tietty menee yhdellä arvonnalla,ja finaaleihin tod.näk. käytetään jotakin tiettyä systeemiä, katsotaanlikempänä kisaa tarkemmin...
Ja voi olla että sekin on saanut uutta palikkaa. Sinänsä sekin toimi vauhdissa mutta paikaltaan lähtö oli verkkaista.Joo, voi olla että #7 jaetaan ihan perskoosta riippumatta arpaonnen mukaan
Mullakin oli palava hinku osoittaa ennakot kohdaltani vääräksi Hyvinkäällä. Sun vuoroNjoo, eri mieltä olen kyllä.
Kuules, kerta se on ensimmäinen T: Nimim. "tuli puskista" :thumbup:Ai niin pitäisiköhän yrittää ajaa kilpaa sillain kunnolla kun vanha ei ole kertaakaan Forumin skaboissa spinnannut, ajanut pihalle, ainoastaan kerran väsähtänyt.:wink:
Mehän todettiin että ajetaan #7lla ihan eri tyylillä, eli mun ei tarvinu mutkissa asti enää jarruttaa, vaan mielestäni se käyttäytyi niissä hyvin. Eli kuskistakin kiinni, mikä auto sopii. Ja pysyinkin sillä siinä Jussi-junassa kesäkuussa. Eli mielestäni #7llakin ainakin kevyehkö kaveri kerkiää kyllä fighteihin mukaan. Ja mun matelulähdön jälkeen ottivatkin sen tutkimuksiin kun jotain selvästi pielessä. Samoin #3nkin oli korjattu kun forumikisassa toukokuussa se ei mennyt mihkään.#7 toimii kun ajaa jarrun kanssa mutkat (niiaa keulalle, kääntyy paremmin), mutta se on suorilla ja mutkissa toivottoman hidas :nope:
Sillä autolla on sekalaisella 7:n sakissa max 5. Tällä KKWCS porukalla auttamatta 7. vaikka paalulta lähtis.
Harmi että siellä on pari autoa, joilla tulee turpaan ihan jo perusolettamuksena. Muuten hyvä rata ja autot, mutta parhaan ja huonoimman auton ero on vähän liian iso meidän kisoihin.
#7:lla ei kyllä kukaan kevyt jäbä pärjää, se on saletti!Mehän todettiin että ajetaan #7lla ihan eri tyylillä, eli mun ei tarvinu mutkissa asti enää jarruttaa, vaan mielestäni se käyttäytyi niissä hyvin. Eli kuskistakin kiinni, mikä auto sopii. Ja pysyinkin sillä siinä Jussi-junassa kesäkuussa. Eli mielestäni #7llakin ainakin kevyehkö kaveri kerkiää kyllä fighteihin mukaan. Ja mun matelulähdön jälkeen ottivatkin sen tutkimuksiin kun jotain selvästi pielessä. Samoin #3nkin oli korjattu kun forumikisassa toukokuussa se ei mennyt mihkään.
#7lla nimenomaan kevyt voi pärjätä jotenkuten, painava ei oikein mitenkään kun on vähän tehottomampi auto. Mutta siis, ei sekään mahdotonta että se olisi ensi kerralla vähän pirteämpi. Riippuu miten mekatsujätkät siellä varikolla on lähteneet pelaamaan sitä peliä, ja laittaneet uutta palikkaa autoon#7:lla ei kyllä kukaan kevyt jäbä pärjää, se on saletti!
Ollaan ajettu tuolla sen apaut 20 kisaa ja miina on aina tuo #7.
Voi olla sitten kuskista kiinni, mutta en muista yhtään kisaa että tuolla autolla oltais oltu edes kärkikolmikossa.
Voi olla, mutta sitten hän ei mielestäni saa kulkevammista autoista kauheasti irti. Ja pääseeköhän sitten millään autolla esim. alle 43s aikoja... Jos itse menisin vaikka 20 kilon lisäpainoilla yrittämään aikaa, 99% varmuudella esim. auto #5 olisi sopivampi, kuin #7. Jos siis voimasuhteet semmoiset kuin viimeksi.Varikolla nimenomaan sanoivat että tolla autolla isommat kaverit saa parempia aikoja. Se vähän skrodempi kaveri sieltä sanoi että saa just sillä parhaat ajat.
Hyvinkäällä ne ennakkoonkin 2 vahvinta kyllä johdonmukaisesti paransivat hieman aikojaan aina edellisestä ajoerästä. Muilla oli sitten isompia heittoja, eli kenties vähemmällä kilpa-autokokemuksella ei niin saanut kaikeka autosta irti. Ehkä mullakin oli näin sen aika-ajoautoni kanssa kun ei kisa-auto sen kummemmalta tuntunut. Toki lähtötason nollakokemuksella oli loogistakin parantaa kärkeä enemmän jokaisella uudella ajokerralla.Että semmosta. Itse ainakin paljon luottavaisempi tulevan kisan suhteen, kun kesäkuussa pääsi jo tuntumaa ottamaan rataan ja autoihin. Totuus itselläkin on, että "kunnon" autoilla ollaan ajettu kilpaa nyt sitten vasta kaksi kertaa. Aikaisemmat kokemukset 2-tahti vehkeistä alle 200krs. on testiajoista tulleita.
No ny sitten toista kertaa Forssaan, niin pitäis olla jo parempi tuntuma alla eikä heti kanttarin päältä ja kahdella pyörällä ajoa seuraavat kymmenen metriä(tuli sitäkin tehtyä).
Mitä tulee tuohon kaluston tasaisuuteen, niin uskoisin sen olevan tasaisempi, mitä Hyvinkäällä. Kesäkuussa sekin ero minkä sain aika-ajossa #7:lla ja kisassa #5:lla, niin puolet siitäkin tuli varmasti siitä, kun aika-ajossa painelin 7 vuoden tauon jälkeen kyseiselle radalle. Nopeimmissa kierroksissa oli silti "vain" 7-8kymmenystä eroa. Tästä johtuen pieni varoitus: WoPe ja Nastyboy voidaan laittaa mihin tahansa autoon ja herrat suurella todennäköisyydellä silti palkintopallilla molemmat. Keskikastin kavereilla varmasti täälläkin tiukin vääntö ja autojen pienet erot voivat vaikuttaa eniten juuri heidän sijoituksiin.
Heitän ilmoille kysymyksen: mistähän saisi nipistettyä sekunti pari pois, ettei tarttis sen enempiä jossitella?
toisaalta vauhdin puute voi johtaa myös yliyrittämiseen ja liian myöhäisinä jarrutuksina - joka taas näkyy kellossa negatiivisena.Jos nyt vähän vaihdan aihetta, niin mitenköhän tämä vaikuttaa että nyt siirrytään nopeammista autoista vähän hitaampiin? Mulla on itsellä sellainen veikkaus, että tämä ehkä supistaa eroja.. Kokeneemmilla ja paremmilla kuskeilla tuo tuskin vaikuttaa mitenkään, mutta esim. minulla se voi hyvinkin vaikuttaa siten että ei olekaan enää niin varovainen kuin ekassa forssan kisassa oli.