Nolaat itsesi. Ei ole kuule suomalaiset tässä ne jotka potkuja haluavat, vaan lähinnä Lotuksen fanit.Juurikin tuosta syystähän suomalaiset haluavat Grossulle monon kuvan ahteriin.
Nolaat itsesi. Ei ole kuule suomalaiset tässä ne jotka potkuja haluavat, vaan lähinnä Lotuksen fanit.Juurikin tuosta syystähän suomalaiset haluavat Grossulle monon kuvan ahteriin.
Aika-ajoista, kun ei edelleenkään saa pisteitä ei tuossa taida paljon olla miettimistä.Kyllä. Hienoja suorituksia aika-ajoissa mutta kisasuoritukset muutamaa lukuun ottamatta luokattomia. Ei ole helppo päätös Lotuksellekkaan jatkaako diiliä?
Aika-ajot kertoo nopeuspotentiaalista eli on miettimistä. Sikäli joku alkukauden kattava soppari voisi olla looginen, ja jatko sitten ratatapahtumien perusteella.Aika-ajoista, kun ei edelleenkään saa pisteitä ei tuossa taida paljon olla miettimistä.
Ihan pelkästään nopeuden puolesta Grosjean pärjäsi Kimille myös kisoissa liki tasavertaisesti. Viimeksi Austinissa ehti tehdä piruettejakin, ja tuli Kimin kannassa maaliin. Olettaen, että Kimi on edelleen yksi nopeimmista pitäisi tämän olla ihan helvetin pätevä perustelu pitää Grosjean. Nopeasta kuskista saa useammin luotettavan kuin hitaasta nopean.Aika-ajot kertoo nopeuspotentiaalista eli on miettimistä. Sikäli joku alkukauden kattava soppari voisi olla looginen, ja jatko sitten ratatapahtumien perusteella.
Yli 20 autoa (mm. VM:n mukaan). Tosin tuskin hänelle noin monta uutta runkoa tehtiin, joten romutti varmaankin useamman auton moneen kertaan. Aika hyvin viidessätoista kisassa. Zandvoortin kisasta talli veti hänet pois aika-ajon jälkeen taas yhden tuhon pelossa.Andrea de Cesaris taisi taas vuorostaan pahimmillaan rikkoa autoja juurikin debyyttikaudellaan. Tuolloin jopa 17 autoa romuttui kauden aikana eri tilanteissa.
Meinaan, että kuinka mnoni räikkös tappio selittyy silläKuinka monessa kisassa, jossa Grosjean ajoi maaliin hän kolaroi alussa?
De Cesarisin mukaan ei vetänyt, vaan molempien kuskien autot olivat käyttökelvottomia ja vara-auto meni Watsonille.Zandvoortin kisasta talli veti hänet pois aika-ajon jälkeen taas yhden tuhon pelossa.
Paljon mahdollista, kuulostaa loogiselta. Tuo vain pomppasi silmiin Wikipediasta (juu, lähdekritiikki...).De Cesarisin mukaan ei vetänyt, vaan molempien kuskien autot olivat käyttökelvottomia ja vara-auto meni Watsonille.
Aikanaan asia raportoitiin juuri kuten kerroit. Motorsport Magazinessa oli kuitenkin taannoin De Cesarisin haastattelu, joka käsitteli pitkälti mainettaan kolaroijana, ja jossa hän kertoi mielipiteitään tuosta ja muista huomiota herättäneistä tilanteista.Paljon mahdollista, kuulostaa loogiselta. Tuo vain pomppasi silmiin Wikipediasta (juu, lähdekritiikki...).
Saakohan grosjean.. Ei nuo ricciardo ja vergneekään kovin väläytelleet.. En jakais kenellekkään ellei oo pakko ;P.Vuoden tulokkaan palkinnosta taistelevat mm. Räikkösen tallikaveri Romain Grosjean, Daniel Ricciardo ja Jean-Eric Vergne.
ah aivan. En tätä tiennyt. Luulin, että ksoki vaan formuloita.Autosportin tulokaspalkinnosta tappelevat kaikkien luokkien parhaat tulokkaat. Robin Frijns on siis ehdolla ja kaiken järjen mukaan tulee valituksi.
No ajoi se Frijnskin formuloita, ei vain ykkösiä.ah aivan. En tätä tiennyt. Luulin, että ksoki vaan formuloita.
Kokonaine kausi vasta lasketaan.Millä logiikalla 2009 seitsemän kisaa ajanut Grosjean (tai oikeastaan myös Ricciardo) on "tulokas" :thumbfh: Kas kun ei Räikkönen...
Eihän se nyttenkään ajanut kokonaista kautta Hyvä ku toisen puolikkaanKokonaine kausi vasta lasketaan.
Eihän se nyttenkään ajanut kokonaista kautta Hyvä ku toisen puolikkaan
niin ja tosiaanki yhteen kisaan ei startannut .Eihän se nyttenkään ajanut kokonaista kautta Hyvä ku toisen puolikkaan