Taitaa vaan nykyradoilla toinen kuski olla todennäköisesti aina se nopeampi ja ajamattomuus hidastaisi molempia. Tuollainen olisi ehkä toiminut (voi olla että on käytettykin) joskus 50-luvulla, kun radat olivat selvästi toisistaan erilaisia.Tuosta tuli mieleeni että olisi kätevää jos yleensäkin talli voisi useamman kuskin ilmoittaa ja sitten radasta riippuen nopeampi aina ajaisi. Tallimestaruus olisi ainakin varmempi voittaa.
1995 Ligierillä oli hieman tuollainen tehtävänjako:Taitaa vaan nykyradoilla toinen kuski olla todennäköisesti aina se nopeampi ja ajamattomuus hidastaisi molempia. Tuollainen olisi ehkä toiminut (voi olla että on käytettykin) joskus 50-luvulla, kun radat olivat selvästi toisistaan erilaisia.
Olikos nykyään kuskivaihdokset kauden aikana rajoitettu sääntöjen puolesta kahteen, poislukien pakottavat syyt. Kovin toimivaa kolmenkuskin vuorottelujärjestelmää ei pysty tekemään. Ja kesken kauden ilman testejä mukaan tuleva on aina takaa-ajoasemassa suorituskyvyltään, ellei satu olemaan joku Räikkösen kaltainen lahjakkuus sopeutumiskyvyltään.Tuosta tuli mieleeni että olisi kätevää jos yleensäkin talli voisi useamman kuskin ilmoittaa ja sitten radasta riippuen nopeampi aina ajaisi. Tallimestaruus olisi ainakin varmempi voittaa.
Eipä voittanut Frijns sen paremmin kuin kukaan ykkösissä ajavista. 15-vuotias F2-sarjan kakkonen Mathéo Tuscher vei pystin.Autosportin tulokaspalkinnosta tappelevat kaikkien luokkien parhaat tulokkaat. Robin Frijns on siis ehdolla ja kaiken järjen mukaan tulee valituksi.
Hyvä ettei voittanut, aika törkeällä torppauksella ryösti Formula Rellujen mestaruuden Bianchilta itselleen.Eipä voittanut Frijns sen paremmin kuin kukaan ykkösissä ajavista. 15-vuotias F2-sarjan kakkonen Mathéo Tuscher vei pystin.
Vahvistaa omaa käsitystä siitä, että kaverilla oli/on turhan isot luulot itsestään. Sympaattinen kaveri, in my ass. Noh, jospa se vihdoin enskaudelle on palannut maan pinnalle. Ripaus nöyryyttä kehiin, nii alkaa sitä kautta onnistumisiakin tuleen? Väkisin vääntäminen ei toimi usein oikein missään.Grosjean: Halusin voittaa hinnalla millä hyvänsä
- Tein alokasmaisia virheitä siksi, koska halusin asioita liian nopeasti, kuten esimerkiksi halusin ottaa Lotuksen ensimmäisen voiton hinnalla millä hyvänsä. Toivon ottaneeni opiksi ja kasvaneeni, joskin työtä on yhä tehtävänä, Grosjean kertoi Sport24:lle
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2012/12/1681533/grosjean-halusin-voittaa-hinnalla-milla-hyvansa
-Permane :alppu: ( http://www.autosport.com/news/report.php/id/107711?source=latest )Romain was unfortunate to get caught out by the car in front
Mahtava kommentti Permanelta tosiaan. Klassikko suorastaan.
Joo se on mukavaa että näitä lähes puolueettomia arvioita/näkemyksiä tilanteista saadaanMahtava kommentti Permanelta tosiaan. Klassikko suorastaan.
Pakko olla vitsi.Mahtava kommentti Permanelta tosiaan. Klassikko suorastaan.
Juu, mutta luulisi Romainin jo itsekin piiloutuvan facepalmin taakse.No ihan ymmärrettävää, ettei oman tallin kultapoikaa aleta julkisuudessa mollaamaan. Veikkaan että tallin sisällä on 'kovaa sanaa' annettu Romainille..
Päinvastoin ja syyttää Ricciardoa peräänajostaJuu, mutta luulisi Romainin jo itsekin piiloutuvan facepalmin taakse.
Niin luulis, mutta formulakuskeilla on tunnetusti sairaalloinen ego. Aika harva pystyy myöntämään tehneensä virheitä. Räikkönen on mies tässäkin suhteessa. :thumbup:Juu, mutta luulisi Romainin jo itsekin piiloutuvan facepalmin taakse.