Jos tarkoitat ensimmäisellä neulansilmällä sitä radan ensimmäistä oikealle kääntyvää mutkaa mihin ylipäätään jarrutetaan, niin mä ainaki jouduin siihen seuraavaan vasuriin tekemään ihan pienen aavistuksen omaisen noston, muuten ois auto puskenu seinään.Vielä haluaisin nopeimpien kierrosaikojen kuskeilta kysyä että kuinka monessa kohtaa oikeastaan piditte kaasun kokoajan pohjassa? Esim menikö ensimmäisen neulan silmän jälkeiset mutkat kaasupohjassa vai hienokaasulla?
En kuulu kyllä nopeimpien joukkoon mutta omat linjat:Jos tarkoitat ensimmäisellä neulansilmällä sitä radan ensimmäistä oikealle kääntyvää mutkaa mihin ylipäätään jarrutetaan, niin mä ainaki jouduin siihen seuraavaan vasuriin tekemään ihan pienen aavistuksen omaisen noston, muuten ois auto puskenu seinään.
WoPe antaa varmaan tarkemmat ja pitävemmät ohjeet, mutta kyllähän se vasen pitäis mennä täysillä, tosin itse myös välillä siihen nostelen. Muutenhan tuo näyttää ihan kierrokselta tuossa yllä. (tuurilla nopeiden seassa)Radan alkuosan mutkat täysiä, suoran jälkeiseen oikeaan jarrutus, vasempaan aavistuksen omainen nosto. Seuraava vasen ja takasuora oikealle täydellä kaasulla. Jarrutus S-mutkaan ja jarrutus viimeiseen S-mutkaan.
EDIT: Niin, en tosiaan ole niitä nopeampia. Muakin kiinnostaisi lähinnä se ensimmäisen jarrutuksen jälkeinen vasen, että pystyykö sen ajamaan kaasu pohjassa.
Aikalailla meikäläisenkin tyyliltä kuulostaa. Mutta ei meillä eroakaan ollut kuin muutama kymmenys. Viimeiseen vasuriin silti vain nostin, ja ehkä auto meni aavistuksenomaiseen sladiin koska monesti pyrin asettamaan jo etupyörät liki sisäseinää, ja sitten takaa leveämpi auto osuisi muuten takapyörillään siihen seinään. Eli ns. nuolemalla koko autonmitalta.Jos tarkoitat ensimmäisellä neulansilmällä sitä radan ensimmäistä oikealle kääntyvää mutkaa mihin ylipäätään jarrutetaan, niin mä ainaki jouduin siihen seuraavaan vasuriin tekemään ihan pienen aavistuksen omaisen noston, muuten ois auto puskenu seinään.
Radan alkuosan mutkat täysiä, suoran jälkeiseen oikeaan jarrutus, vasempaan aavistuksen omainen nosto. Seuraava vasen ja takasuora oikealle täydellä kaasulla. Jarrutus S-mutkaan ja jarrutus viimeiseen S-mutkaan.
Anteeks ei ollu tarkotus olla niin nopeeOlis Jonin kannattanut seurata kisassa minua eikä mennä edelle, niin olisi ainakin nähnyt, että miten ei pidä ajaa
OK, jätän sen sinne lojuun myös.Katsoin jo kahteen kertaan tuon Hyvä kuvakulma.
Kiitos. Eikä siinä edes näy sun spinnausOK, jätän sen sinne lojuun myös.
Ei näykään ja kaiken lisäksi en spinnannut. Nipzyyz spinnasi kun ajoin kylkeen.Kiitos. Eikä siinä edes näy sun spinnaus
Oli kyllä mulle hyvä säkä että stoppasitte ajolinjan viereen kun tultiin ohi. Oli kädet aika täynnä töitä muutenkin. Muistan sun tuijotuksenkin kun olit spinnanneen näköisenä ainakin siinäEi näykään ja kaiken lisäksi en spinnannut. Nipzyyz spinnasi kun ajoin kylkeen.
Juu, vauhti oli aika nollissa silloin. Ois tullu jännää, jos ette ois siitä mahtuneet.Oli kyllä mulle hyvä säkä että stoppasitte ajolinjan viereen kun tultiin ohi. Oli kädet aika täynnä töitä muutenkin. Muistan sun tuijotuksenkin kun olit spinnanneen näköisenä ainakin siinä
:doubtful: + :thumbdown+ :idea: = :thumbup:Tässä A-finaali ykkösosan linkki ilman ääntä kuitenkin:
http://www.youtube.com/watch?v=g70iuX33gvk
Koitan ettii jonku paikan noille. WMV:tä kun ovat niin hyvin pitäis striimaus onnistua muualtaki kuin Yoytubesta.