Results & Press Conference: KKWCS Season 2009, round 10 / Final race @ Kart´In Club

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Vielä haluaisin nopeimpien kierrosaikojen kuskeilta kysyä että kuinka monessa kohtaa oikeastaan piditte kaasun kokoajan pohjassa? Esim menikö ensimmäisen neulansilmän jälkeiset mutkat kaasupohjassa vai hienokaasulla?
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vielä haluaisin nopeimpien kierrosaikojen kuskeilta kysyä että kuinka monessa kohtaa oikeastaan piditte kaasun kokoajan pohjassa? Esim menikö ensimmäisen neulan silmän jälkeiset mutkat kaasupohjassa vai hienokaasulla?
Jos tarkoitat ensimmäisellä neulansilmällä sitä radan ensimmäistä oikealle kääntyvää mutkaa mihin ylipäätään jarrutetaan, niin mä ainaki jouduin siihen seuraavaan vasuriin tekemään ihan pienen aavistuksen omaisen noston, muuten ois auto puskenu seinään.

Radan alkuosan mutkat täysiä, suoran jälkeiseen oikeaan jarrutus, vasempaan aavistuksen omainen nosto. Seuraava vasen ja takasuora oikealle täydellä kaasulla. Jarrutus S-mutkaan ja jarrutus viimeiseen S-mutkaan.

EDIT: Niin, en tosiaan ole niitä nopeampia. Muakin kiinnostaisi lähinnä se ensimmäisen jarrutuksen jälkeinen vasen, että pystyykö sen ajamaan kaasu pohjassa.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jos tarkoitat ensimmäisellä neulansilmällä sitä radan ensimmäistä oikealle kääntyvää mutkaa mihin ylipäätään jarrutetaan, niin mä ainaki jouduin siihen seuraavaan vasuriin tekemään ihan pienen aavistuksen omaisen noston, muuten ois auto puskenu seinään.
En kuulu kyllä nopeimpien joukkoon mutta omat linjat:
jarrua ei, eikä kunnon nostoakaan, alkuun nostin hieman ettei mene "pitkäksi" sen ekan vasurin ulostulo,
mutta sitten nähtyäni WoPen linjat niin meni ihan kaasupohjassa (just ja just) kun haki sisääntulossa
hieman erilaista linjaa...

edit. niinku sanoin aiemmin, itsellä oli kyllä opettelua linjojen suhteen A-finaalin loppuun asti,
sen verran hakusessa uudet radat on aina itselle...
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1287
Sijainti
Tuusula
Radan alkuosan mutkat täysiä, suoran jälkeiseen oikeaan jarrutus, vasempaan aavistuksen omainen nosto. Seuraava vasen ja takasuora oikealle täydellä kaasulla. Jarrutus S-mutkaan ja jarrutus viimeiseen S-mutkaan.

EDIT: Niin, en tosiaan ole niitä nopeampia. Muakin kiinnostaisi lähinnä se ensimmäisen jarrutuksen jälkeinen vasen, että pystyykö sen ajamaan kaasu pohjassa.
WoPe antaa varmaan tarkemmat ja pitävemmät ohjeet, mutta kyllähän se vasen pitäis mennä täysillä, tosin itse myös välillä siihen nostelen. Muutenhan tuo näyttää ihan kierrokselta tuossa yllä. (tuurilla nopeiden seassa:cool:)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Jos tarkoitat ensimmäisellä neulansilmällä sitä radan ensimmäistä oikealle kääntyvää mutkaa mihin ylipäätään jarrutetaan, niin mä ainaki jouduin siihen seuraavaan vasuriin tekemään ihan pienen aavistuksen omaisen noston, muuten ois auto puskenu seinään.

Radan alkuosan mutkat täysiä, suoran jälkeiseen oikeaan jarrutus, vasempaan aavistuksen omainen nosto. Seuraava vasen ja takasuora oikealle täydellä kaasulla. Jarrutus S-mutkaan ja jarrutus viimeiseen S-mutkaan.
Aikalailla meikäläisenkin tyyliltä kuulostaa. Mutta ei meillä eroakaan ollut kuin muutama kymmenys. Viimeiseen vasuriin silti vain nostin, ja ehkä auto meni aavistuksenomaiseen sladiin koska monesti pyrin asettamaan jo etupyörät liki sisäseinää, ja sitten takaa leveämpi auto osuisi muuten takapyörillään siihen seinään. Eli ns. nuolemalla koko autonmitalta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olis Jonin kannattanut seurata kisassa minua eikä mennä edelle, niin olisi ainakin nähnyt, että miten ei pidä ajaa:mad:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Juutuubi päätti sit pilata mun hienot clipit disabloimalla audiot ja kyl mä näen ne musat niin tärkeäksi osaksi tuota, että tarvii löytää noille n. 100 megasille WMV:lle parempi sijoituspaikka. Vitun naurettavaa pelleilyä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Katsoin jo kahteen kertaan tuon :) Hyvä kuvakulma.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Ei näykään ja kaiken lisäksi en spinnannut. Nipzyyz spinnasi kun ajoin kylkeen.
Oli kyllä mulle hyvä säkä että stoppasitte ajolinjan viereen kun tultiin ohi. Oli kädet aika täynnä töitä muutenkin. Muistan sun tuijotuksenkin kun olit spinnanneen näköisenä ainakin siinä :eek:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Oli kyllä mulle hyvä säkä että stoppasitte ajolinjan viereen kun tultiin ohi. Oli kädet aika täynnä töitä muutenkin. Muistan sun tuijotuksenkin kun olit spinnanneen näköisenä ainakin siinä :eek:
Juu, vauhti oli aika nollissa silloin. Ois tullu jännää, jos ette ois siitä mahtuneet. :D
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Tässä A-finaali ykkösosan linkki ilman ääntä kuitenkin:
http://www.youtube.com/watch?v=g70iuX33gvk

Koitan ettii jonku paikan noille. WMV:tä kun ovat niin hyvin pitäis striimaus onnistua muualtaki kuin Yoytubesta.
:doubtful: + :thumbdown+ :idea: = :thumbup:

Tarttis oppia oikeallekin kääntymään kunnolla. Nyt ei ole mikään anaa... eikun ovaali kerran kyseessä. Uskon löytäneeni jo ratkaisun siehen.

Thanks to Dominic again:)
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Kiitokset CMoneylle ja Dompparille videoista.

Videoita katsomalla voi oppia paljon ja kyllähän ne fiiliksiä taas nostaa. Melkoisen ajan joutuu odottamaan ennen kuin pääsee taas kisaamaan. :/
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Eikös niitä kuvia saatu yhtään sittenkään? :frown:
 
Ylös