Mercedes Grand Prix

Wit?

******
Liittynyt
17.12.2003
Viestit
2499
Mikä tuossa Mersun luonnoksessa nyt on niin hienoa? Todella mitäänsanomattomaltahan tuo näyttää, kauempaa kun katsoo niin ei meinaa erottaa autoa asvaltista.
 

Samsa

Member
Liittynyt
18.11.2009
Viestit
6
Hyvä että tulee jotain uutta seurattavaa seuraavalle kaudellekkin Lootuksen lisäksi, kun ei Suomen pojalla/pojilla taida olla mitään mahdollisuuksia ja uudet tallit ei oikein jaksa innostaa.
 

quartal

the rule
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
331
Tuo bwin oli mukana sponsorihuhuissa Brawnille jo ennen kauden alkua. Mitään yhteistyötä ei kuitenkaan käsittääkseni koko kauden aikana ollut?

Olisi kyllä sinänsä halpaa mainontaa tämmönen huhujenkin liikkeelle pistäminen. Parilla taktisella setelin antamisella oikeille toimittajille ja mainokset lähtee liikkeelle.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13795
Pian saa tämäkin jatkoa. Suuriin saappaisiin Nico ainakin astuu, kun nyt täysin aidon hopeanuolen paluu kiehtoo :)
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Rosberg on samalla jo käytännös samantien ens kauden mestariehdokas. Vaikea uskoa et Brawn/Mercedes hetkessä romahtais tän kauden tasosta. Toki muut tallit imi Brawnin ylivoimasen etumatkan jo kiinni.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Valio ja Finlandia Vodka sopisivat paremmin Kimin imagoon.
Kimi vetää huippukiinnostuneena mainoksessa jätskiä vodkapullo toisessa kädessa :D Siinä kyllä mainostoimisto onnistuisi tekemään hyvän mainoksen kahdelle kohderyhmälle.:thumbup:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18476
Valio ja Finlandia Vodka sopisivat paremmin Kimin imagoon.
No ei valioo :), meidän perheessä kaks töissä valion ajuissa itse toinen niistä, tosin ois se kiva saada säiliöön Kimin kuva tai jotain.
 

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
Mersu GP:n hyviä puolia:
+ Uuden auton kehittely on aloitettu hyvissä ajoin.
+ Auton suunnittelija on paras, mitä on saatavilla.
+ Ross on paras taktikko mitä löytyy.
+ Kuluvan kauden automalli oli paras (suorituskykyä ei tarvinnut näyttää kaikkea loppukaudesta)
+ Mersu voi hyödyntää moottorin kehittelyä oman tallinsa eduksi.
+ Johtoporras on lupsakkaa porukkaa.
+ Rahaa on riittävästi.


Huonoja puolia:
- Ei tule mitään mieleen.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mersu GP:n hyviä puolia:
+ Uuden auton kehittely on aloitettu hyvissä ajoin.
+ Auton suunnittelija on paras, mitä on saatavilla.
+ Ross on paras taktikko mitä löytyy.
+ Kuluvan kauden automalli oli paras (suorituskykyä ei tarvinnut näyttää kaikkea loppukaudesta)
+ Mersu voi hyödyntää moottorin kehittelyä oman tallinsa eduksi.
+ Johtoporras on lupsakkaa porukkaa.
+ Rahaa on riittävästi.


Huonoja puolia:
- Ei tule mitään mieleen.
Kukas sen sitten suunnittelee kun noin kuuluisa on?

veikkaan ettei monikaan ole kuullut Jörg Zanderista mitään, aerodynamiikka expertti Loic Bigois lienee jo tutumpi monelle
 
Viimeksi muokattu:

Sami H

Well-known member
Liittynyt
22.9.2003
Viestit
613
Sijainti
Pori
Mersun väritys ihan hyvä. McLaren voisi palata oranssiin kun Mesen kanssa soppari päättyy.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Rosberg on samalla jo käytännös samantien ens kauden mestariehdokas. Vaikea uskoa et Brawn/Mercedes hetkessä romahtais tän kauden tasosta. Toki muut tallit imi Brawnin ylivoimasen etumatkan jo kiinni.
Niin imi. Alkupuoliskolla tupladiffuusori oli se joka Brawnilla oli ja muilla ei ollut. Oli se sitten difu yksin tai osana suurempaa ylivoimaa, Brawn oli juuri alkupuoliskolla pitelemätön. Mikäli Mersun kehitystyö kauden aikana verrattuna kilpailijoihin on samaa tasoa kuin päättyneellä kaudella, se tarvitsee samanlaisen ylivoima-auton taas kauden alkupuoliskolle. Siihen on kuitenkin vaikea uskoa..
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
5003
Sijainti
Vantaa
Pitää muistaa se, että Brawn päätti laittaa resursseja paljon käyttöön ensi kauden auton suunnitteluun. Jos olisivat keskittäneet resurssit tämän kauden autoon, olisivat pärjänneet paremmin loppukaudesta.

- Yritimme tasapainottaa tämän ja ensi kauden kehitystyötä. Päätimme kauden puolivälissä keskittyä tämän kauden auton aerodynamiikkaan vain viikon ajan. Kaikki muu aika tuulitunnelissa keskityttiin jo ensi kauteen, paljasti Brawn.
 
Ylös