Tässä ny on toi googlen suomennos siitä Rombon artikkelista...kyllä siitä jotain selkoo saa....vaikka aika epäselvä on
Ajaccio - tragedia Alkoi klo 14:58 päivänä perjantaina 2. toukokuuta ja julma kierre on kohtalo, tasan vuosi ja neljä tuntia onnettomuuden jälkeen jolloin Attilio Bettega kuoli.
. Se oli nopea alas vasemmalle sulkea seitsemän kilometrin alkamisen jälkeen erityinen numero 18, Delta S4, jolla Henri Toivonen ja Sergio Cresto johtivat Rallia 2'45 minuutilla.auto kaatuu , semirovesciata puuta vasten. joissa ainakin yksi säiliö hajosi ja polttoainepumppu veti palo oli välitön: minuutin kuluttua levittämisestä, Kun Bruno Saby saapui vasemmalle, auto oli jo upotettu tulessa yhteensä jo mustaa savua kattamaan liekit, jotka kuluttavat kurja edelleen kahden ralliautoilija. Ja vaikka Miky Biasion tehtiin voimassa epätoivoisesti halusi Saby Jumping läpi tulen, jotta hälytys on laskenut Tiziano Siviero, "Presto, estää poistumisen ja auto on PROVA.SONO Bruch" oli hänen ensimmäinen viesti perille radion Spear. Hetken kuluttua helikopteri House Italian "pysäköidä" vasta vähän testin voisi nousta ilmaan ja Ben Bartoletti siinä toivossa, että jotakin oli tehtävä pelastaa heidät. Kaikki heistä olivat sanoja epätoivon Siviero että molemmat onnettomat poikaa jäi loukkuun autoon, kaikki Mutta he halusivat uskotella, että "left" ei viittaa auton tieltä, mutta se tarkoitti, että ne ulos ohjaamosta, ehkä haavoittui mutta elossa. Kyse ei ollut, ja niitä, jotka - voimaton - päivä sen jälkeen, kun muut menivät turvota hätävara parkkipaikalla, tiesi paremmin. liimattu kipua nähnyt kahden kollegansa, kaksi ystävää, polttaa keskellä kudotaan putkien, että liekit ovat poistettu, että "muovi", joka tekee B-ryhmän seuraavan sukupolven ainakin ulkoisesti samanlainen auto.
Ankaria ja julmia niin kauan kuin haluat, todellisuus on tätä. Loput, kaikki muu on vain turhaa sanahelinältä.julkilausumassa kolme tuntia myöhemmin järjestäjät haluaisivat tietää (kiistänyt lentäjät, joilla on ollut draamaa eturivissä ja näin ensimmäinen paloauto saada yli puoli tuntia myöhemmin), että ensimmäinen hälytysajoneuvo on saapui 16-onnettomuuden jälkeen. Kuvittele, että vaikka välitön väliintuloa helikopterin voinut pelasti Toivonen ja Crest on vähäarvoinen. On turha yrittää löytää syy "tekninen", vaaratilanne tietää, että Delta S4 osoitettu kaari poikkeuksellinen asema kuin sen ulkopuolella, oletetaan, että kun ohjaaja näki, että hän ei tee tehty seistä kadulla yritti välillä ei ole muuta sisältöä asioita. tosiasia on, että nykyinen ralli ei ole enää varaa korjata mahdolliset virheet. Tämä ei ole vain epäinhimillistä: se on rikollista.
H.Toivonen e S. Maantiellä kuori puiden vielä hehkuvat Delta S4 H. Toivonen ja S. ennen kohtalokas onnettomuus
Mutta nyt kaikki on erilaista: viime vuonna mies itki ilosta, että hän oli kuollut tekee työstä, jota hän rakasti enemmän kuin itse, nyt surra miehiä kuoli sen jälkeen, kun oli aika ymmärtää "peli" Kokous enää maksa vaivaa.
Hän oli ymmärtänyt tarpeeksi hyvin luottaa jopa muutaman tunnin, ennen kuin heidän kollegansa aikeistaan luopua.
. "Here - ilmoitti Henri Toivonen Lancia on Matkailuauto ensimmäisessä vaiheessa - ei halua käyttää enää, ja laitan minun seuraavan sopimuksen."
: Vain muutama päivä ennen Sergio Cresto oli mennyt pidemmälle ja sanoa, että ehkä hänen hampaansa oli parempi lopettaa:
". "Minulla on toinen työ odottaa minua, ja olen jo voittanut jotakin: nykyinen ärsyke alkaa enää riitä jatkamaan riski tällä tavalla.. Ja tässä vielä järjetöntä.
. Jos siis vuosi sitten oli aika tuskaa, nyt on aika vihainen. Viha koskematta, että yhden vuoden aikana, vaikka monia hyviä aikomuksia ja paljon kauniita sanoja, se ei ole tehnyt vielä mitään, koska tilanne muuttuu., että oli kuuma kertovat Tiziano Siviero asioita kovin totta. "See - hän huusi iso laukausta Fisa saapui onnettomuuspaikalla, kun auto oli vielä tupakointi - mitä tapahtui?" Tiedän, että olen onnellinen. Kyllä, olen iloinen, että kun se laski minut esittämään tynnyrin aseen hänen päätään hullun peliä venäläistä rulettia, jotka ovat nyt ralli oli ammuttiin tynnyriltä. Henri ja Sergio ei ollut niin onnekas: Olen pahoillani niitä, mutta olen iloinen voidessani olla elossa! "
Jos fatality, tällä kertaa ei ole asiaa lainkaan. . Asia, vaan on korvaamatonta, kun se tapahtuu
Vain näennäisesti pysäyttää kärjistymisen tehoa ja kiihtyvyyttä enemmän polttaa nimissä pitäisi "tekniikan kehitystä", joka palkitsee ne, jotka voivat korvata ne pian eniten kappaletta koneiden siitä, kuka saa tehdä koneen ei katkaista, ralli muuttui gladiaattorien osoittavat jossa ei toimija kadulla voi olla varma palata kotiin. o. Ja vaikka - Pariisissa ja muualla - keskustelevat siitä, miten lopettaa epäinhimillisesti riskit ovat jo rajojen ulkopuolella vartijan, toimivalta on kasvanut edelleen ja niiden suorituskyky "hirviöitä" ja stressiä, jotka täytyy yrittää vääntää maksimi.
Vuosi, voisi olla elämisen arvoista.