Vettelillähän meinasi olla ongelma, mutta ei siltäkään loppunu moottorit kesken. Ja sun suunnitelmissa moottoreita olisi käytössä enemmän kuin tällä kaudella.Oliko tälläkään kaudella kellään moottorit lopussa loppukaudesta? Että tuskin olisi loppuenlopuksi mikään ongelma. Ja tuskin jokainen moottori on kauden lopussa ihan paskana muutenkaan, että vaikka säästellen sitten...
Bemareilla taisi tehdä sangen tiukkaa myöskin. (?)Vettelillähän meinasi olla ongelma, mutta ei siltäkään loppunu moottorit kesken.
Kimi Räikkönen pakolliseksi.Mikäli sinulla olisi valtaa enemmän kuin Bernie Ecclestonella, niin kuinka muuttaisit formula ykkösten sääntöjä?
12 kierroksen säännön käyttöönottovuotta en löytänyt, mutta ilmeisesti tässä tarkoitettu "vanha aika-ajo" oli käytössä vain 1996-2002. Sitä aiemmin aika-ajoja ajettiin sekä perjantaina että lauantaina.- Vanha aika-ajo takasin. Maksimi kierrosmäärä siis 12 ja aika-ajelun kesto 60 minuuttia
Voi olla vähän hankala pakottaa rengasvalmistajia osallistumaan.- Kaksi rengasvalmistajaa ja renkaita saisi kehittää vapaasti
http://fi.wikipedia.org/wiki/RahaVoi olla vähän hankala pakottaa rengasvalmistajia osallistumaan.
:thumbup:Kimi Räikkönen pakolliseksi.
Ei nyt sentään. Oli pistesysteemi mikä tahansa niin teoriassa on mahdotonta ratkaista mestaruus ennen kauden puoliväliä. Monaco oli vasta 6. kisa.Button olisi voittanut mestaruuden jossain Monacon korvilla tällä pisteytyksellä. Mutta kyllähän tuo pistäisi tosissaan ajamaan voitosta.
Miksi? Samahan se on vaikka kaikki maaliin tulleet saisivat pisteitä, niin kauan kun voitosta saa eniten pisteitä, vaikka 100, niin mitä väliä jos siitä 15. sijasta saa yhden? Pisteiden tarkoitus on on auttaa hahmottamaan paremmuusjärjestys kauden ajalta ja silloin on sitä parempi mitä useampi pisteitä saa, jotta muutkin kuin kärkitallit saadaan järjestykseen laitettua.12-8-6-5-4-3-2-1 oma suosikki. Nykyään liian suuret määrät pisteitä jaossa. Kivempaa pienemmillä lukemilla.
Jep, ja olisi kuskeilla motivaatiota taistella sijoituksista vaikka olisivatkin hännänhuipulla.Miksi? Samahan se on vaikka kaikki maaliin tulleet saisivat pisteitä, niin kauan kun voitosta saa eniten pisteitä, vaikka 100, niin mitä väliä jos siitä 15. sijasta saa yhden? Pisteiden tarkoitus on on auttaa hahmottamaan paremmuusjärjestys kauden ajalta ja silloin on sitä parempi mitä useampi pisteitä saa, jotta muutkin kuin kärkitallit saadaan järjestykseen laitettua.
Samaa mieltä Rengaskehityksessä, no mennään nyt taas pari vuotta onneksi uudella Pirellillä, katsellaan kahden valmistajan kehitystä sitten tulevaisuudessa enemmän.- Rengaskehityksen ja huipputason turvaamiseksi F1 tarvitsee kaksi rengasvalmistajaa.
- Palkintopallilla palattaisiin vanhaan hyvään aikaan, eli voittaja saisi kaulaansa laakeriseppeleen ja seipään nielleiden poliitikkojen sekä muun ikävystyttävän virallisen edustuston lisäksi korokkeelle tulisi myös kauniimman sukupuolen edustajia (kuten esim. MotoGP:ssä).
:thumbup: Minkähän takia se piti poistaa tästä uudesta SC säännöstä?Turva-autotilanteissa ajattaisin kierroksella ohitetut omille paikoilleen.
Koska FIA:sta on kiva keksiä uusia älyttömiä sääntöjä ja muutella vanhoja hyväksi havaittuja.:thumbup: Minkähän takia se piti poistaa tästä uudesta SC säännöstä?