Bobakki
@f1hog
Ilmankos en muista, kun se ei näköjään sanonut mitään.
Auton muotojen perusteella voisi olettaa, että perässä on paljon parannettavaa ja balanssi paranee kun alaspainoa saadaan lisää.Trullin kommentteja en muista lukeneeni, mutta Kovalaisen mukaan auto oli varsin yliohjaava. Voi olla, että joku suht perustavanlaatuinen asia on mennyt väärin kun esim. renkaiden ominaisuuksiin ei ole ollut mahdollista perehtyä. Gascoynen mukaan talli kokeili painonjakauman muuttamista jo männäviikolla.
+ Paffetin 86 kierrosta.Joo minkähän takia Mäkkiä ei ollu listalla?
No vähän alle Mersun jäävät:
# Button: 1926.3 km (442 laps)
# Hamilton: 1810.2 km (418 laps)
Kopsasin vaan toiselta foorumilta enkä edes huomannut että Mäkki puuttuu :jaska: Lisätäänpäs ne siihenJoo minkähän takia Mäkkiä ei ollu listalla?
No vähän alle Mersun jäävät:
# Button: 1926.3 km (442 laps)
# Hamilton: 1810.2 km (418 laps)
Ai niin, kiitos TIMOMIES tiedoista. Näitä olin kaipaillutkin.
Edellisissä testeissä Heikillä oli kaksi päivää, Jarnolla yksi. Nyt päinvastoin. Ei tue moista johtopäätelmää.Kovalainen on kakkoskuski jo nyt. Sen verran on jo joutunut antamaan tasoitusta ajokilometreistä, osin omasta syystään tosin, että peli alkaa olemaan jo selvä. Lotukselta eläkkeelle ja Suomussalmen urheilukentän hoitajaksi. Kiitos ja kuitti.
Minkähän takia Fauzy ajaa vielä tälläkin viikolla, sehän sai superlisenssin kilometrit jo Jerezissä?
Eikös tuo Kovalaisen kaara ole ollut enemmän hiekalla tai pajalla?Edellisissä testeissä Heikillä oli kaksi päivää, Jarnolla yksi. Nyt päinvastoin. Ei tue moista johtopäätelmää.
Trulli ja Kovalainen kasvattavat Fauzystä hyvän veturinkuljettajan, tiedä vaikka tulevaisuudessa tulisi Suomeen ja menisi VR:lle töihin :alppu:Minkähän takia Fauzy ajaa vielä tälläkin viikolla, sehän sai superlisenssin kilometrit jo Jerezissä?
No sillehän ei mitään voi, jos kuski ei itse pysy radalla.Eikös tuo Kovalaisen kaara ole ollut enemmän hiekalla tai pajalla?
Jep.No sillehän ei mitään voi, jos kuski ei itse pysy radalla.