Joppe_001
Well-known member
Formula-auto. Se on punainen, siinä on neljä rengasta ja siivet. Kaiken muun "analyysin" voisi meidän omat pikku koti-Neweyt jättää testeihin, kun saadaan niitä kierrosaikoja kehiin.
Ei pysty. Perinteet velvoittavat.Formula-auto. Se on punainen, siinä on neljä rengasta ja siivet. Kaiken muun "analyysin" voisi meidän omat pikku koti-Neweyt jättää testeihin, kun saadaan niitä kierrosaikoja kehiin.
Enemmän tuosta tuleepi Titanic mieleen. :thumbup:Aika hauskan näköinen tästä vinkkelistä. Ponttoonit on ihkut sydämen malliset:
Love boat.
Mansikka kermavaahdolla.Enemmän tuosta tuleepi Titanic mieleen. :thumbup:
Kas kun eivät uskaltaneet mennä ajamaan Fioranon talvisäähän tänään, kun kenties olis ollu jäävuoria vastassa? :wink:Enemmän tuosta tuleepi Titanic mieleen. :thumbup:
Enemmän tuosta tuleepi Titanic mieleen. :thumbup:
Jos olen oikein ymmärtänyt, pohjan pitää olla tasainen - skid blockia lukuunottamatta - taka-akseliin (tai tarkemmin sanottuna takarenkaiden keskilinjaan) asti. Taka-akselin siirto ei siis lisää diffuusorille tilaa akselin etupuolelta. Myös skid block jatkuu taka-akselin linjalle asti.
Olen enemmän kuin varma siitä, että ne tupladiffun "syöttöputket" alkaa vaihdeaskin etupuolelta. Siitä se koko homma alkoi, kun tämä reikä saatiin sellaselle alueelle missä se oli sallittu.Lisäksi, mikäli Ghost Gloven toteamus tupladiffun yläosan ilmanottoaukkojen sijainnista vaihdelaatikon edessä pitää paikkansa, niin asiahan on selvä -akselivälillä on varmasti silloin enemmänkin merkitystä -> kuinka virtaukset saadaan "imettyä" tehokkaasti diffuusoriin.
Parhaannäköiseksi punavalkoyhdistelmäksi Ferrarista tulee mieleen 1993 auto:Omasta mielestä kans järjettömän hieno auto. Ei tuo puna/valko-yhdistelmä oo ees pahannäkönen, tulee mieleen vaan schumiajat. Mielenkiinnolla ootan minkälaisia siipiratkaisuja sieltä tulee vai onko ihan perushuttua.
Kyllä, eli reiät on sijoitettu niin että ne näkee sivusta katsottuna. Reiät siis menevät sinne "pohjapanssariin" joka on paljonkin matalemmalla kuin itse pohjalevy.Olen enemmän kuin varma siitä, että ne tupladiffun "syöttöputket" alkaa vaihdeaskin etupuolelta. Siitä se koko homma alkoi, kun tämä reikä saatiin sellaselle alueelle missä se oli sallittu.
Pohjahan on silti tasainen vaikka siinä olisi reikä. Ja muistaakseni sääntö sanoo, että pohjan altakatottuna ei saa näkyä läpi tai katteiden osia tms. Tämä diffulle menevä kanava mahtuu kuitenkin jotenkin sääntöihin. En nyt äkkisälteen löytänyt kuvaa asiasta...
Haa nyt löyty: täsä
Nuo mustat spoilerit mielestäni näyttivät paremmilta kuin nykyiset valkoiset, koska sointuivat yhteen mustien renkaiden kanssa.Parhaannäköiseksi punavalkoyhdistelmäksi Ferrarista tulee mieleen 1993 auto:
Tuo valkoinen aika massiivinen kaistale miellyttää.
Sallittu on. Kielletty vasta ens vuonna...Olin kuitenkin jossain vaiheessa siinä käsityksessä, että tupla-diffu olisi kielletty tälle kaudelle. Ilmeisesti olin väärässä kun muistelen Domen tms kommenttia. Tämä siis sanoi että ensi kaudella tilanne on tasaisempi kun jokainen tietää millä säännöillä mennään. Tämähän siis voi tarkoittaa että nyt tupla-diffu on kaikkien tiedossa ja siis sallittu. Varmistakaa mulle tämä.
Ehkä kuitenkin:Ei ole italiaanot ottaneet oppia viime kaudesta, autohan on melkein samanlainen kuin viime vuonna...
Ja noissa vauhdeissa pienetkin muotoerot vaikuttanevat merkittävästi ilmavirtauksiin muutenkin.Siivethän ovat noissa kuvissa vielä F60:stä, joten niistä on paha sanoa yhtään mitään.
Ei oikein taida liittyä Ferrari-topiciin, mutta huomennahan se nähdään. Eiköhän ne ole Vodafonen punaiset kuten viime kaudellakin.Onko kellään käsitystä, minkä väriset ovat tällä kaudella McLarenin spoilerit (tai ylipäätänsä koko auto) Santanderin siirryttyä Ferrarille? :doubtful:
aamen..Formula-auto. Se on punainen, siinä on neljä rengasta ja siivet. Kaiken muun "analyysin" voisi meidän omat pikku koti-Neweyt jättää testeihin, kun saadaan niitä kierrosaikoja kehiin.
Kilpa-auto on kaunis vain kun se voittaa. -Enzo Ferrari :frank:aamen..
helvetin rumahan tuo uusi ferrari on, se ei tietysti tarkoita etteikö tulosta voisi tulla.
Räikkösen edellinen työnantaja ja vielä tämän kauden megapalkan maksava Ferrari esitteli torstaina uuden F10-autonsa. Katsoitko kuvaa netistä?
– Olen nähnyt sen auton. Kuvista on vaikea sanoa mitään. Eiköhän ne rupea ensi viikolla testaamaan sillä. Sitten sen näkee. Aika samalta se näytti kuin viime vuonnakin. Ei siinä mitään hirveän erilaista ole, Räikkönen summaili.