formulastara
Well-known member
Mutta mitä ovat nämä huhut, että Ferrari on jo heittämässä pyyhettä kehään? Lähteitä?
Ei nyt pyyhettä, mutta ovat tehneet muotoiluvarauksen menestymättömyyden varalta.Mutta mitä ovat nämä huhut, että Ferrari on jo heittämässä pyyhettä kehään? Lähteitä?
Huhuja on ollut liikkeellä (luotettava italialainen toimittaja Autosprintistä), että Ferrari on ollut pettynyt auton tuloksiin simulaatioissa ja suunnittelee tuovansa B-version radalle kesäkuulla.Mutta mitä ovat nämä huhut, että Ferrari on jo heittämässä pyyhettä kehään? Lähteitä?
Hehheh. Ihan fiksu veto Ferrarilta.Ei nyt pyyhettä, mutta ovat tehneet muotoiluvarauksen menestymättömyyden varalta.
Piero Ferrari added: "I expect a Ferrari worthy of the title, unless someone interprets the rules differently."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/81128
Tämä voi pitää paikkaansa. Jos näin todella oli, niin itselle tuli yllätyksenä ettei autoa lähetty kesken kauden muuttamaan kun ongelma ei ollut suinkaan koko autossa vaan lähinnä sisusten uudelle järjestämisessä. Toki sekin on haastavaa, mutta kun vertaa McLareniin niin odotin Ferrarilta oikeasti uutta autoa, samalla kun McLaren kehitteli katastrofista voittaja-auton loppukaudeksi.Ehkä viime kaudella ongelmia aiheutti myös KERS, lähinnä siis painonsa ja sen sijoittelun takia.
Auto saattoi muuten olla ihan hyvä aerodynaamisesti, paitsi ettei ollut optimoitu tupladiffulle ym.
Vastahan se saatiin pois, kun puolet tänne postatuista horinoista on muusta kuin autosta.Muuten, tämän toikin otsikkoon voisi nyt tuon auton tyyppinimen sisällyttää muiden autojen otsikoiden tapaan.
heikkikullan mukaan, tiedotustilaisuudesta kuultuna:Edit. vielä ihmetyttää sekin, että eikös Tombaziz siirtynyt nyt auton suunnitteluun ja silti samallainen auto tuli pihalle. Ainoa hyvä selitys ois se, että Ferrarilla on lähes täysin uudet kuosit tehtaalla odottamassa ja autoon on vain lätkäisty vanhaa peltiä mukaan, kun ei kaikkea haluta paljastaa. Tämä toki heikentää myös arvioiden oikeen menemistä.
Mutta toinen puoli autosta, joten tuumasin jos otsikossa olisi mukana F10 kun kohta tarvitaan otsikko b-versiolleVastahan se saatiin pois, kun puolet tänne postatuista horinoista on muusta kuin autosta.
Joo tässä alkaa tulla vähän sama fiilis kuin silloin kun Newey siirtyi Red Bullille, ja teki pari mp4-20-variaatiota putkeen noin ulkoisesti ainakin. Onko Tombazis taantumassa, vai määrittääkö siellä Costa(mr. Ferrari 2005) suuntaviivat, joiden puitteissa edellytetään edetä?Tämä voi pitää paikkaansa. Jos näin todella oli, niin itselle tuli yllätyksenä ettei autoa lähetty kesken kauden muuttamaan kun ongelma ei ollut suinkaan koko autossa vaan lähinnä sisusten uudelle järjestämisessä. Toki sekin on haastavaa, mutta kun vertaa McLareniin niin odotin Ferrarilta oikeasti uutta autoa, samalla kun McLaren kehitteli katastrofista voittaja-auton loppukaudeksi.
No, nyt on huhut jo liikkeellä B-versiosta.
Saa nähä oltiinkohan tässäkin oikeassa jo heti kättelyssä.
Edit. vielä ihmetyttää sekin, että eikös Tombaziz siirtynyt nyt auton suunnitteluun ja silti samallainen auto tuli pihalle. Ainoa hyvä selitys ois se, että Ferrarilla on lähes täysin uudet kuosit tehtaalla odottamassa ja autoon on vain lätkäisty vanhaa peltiä mukaan, kun ei kaikkea haluta paljastaa. Tämä toki heikentää myös arvioiden oikeen menemistä.
Aika hauskan näköinen tästä vinkkelistä. Ponttoonit on ihkut sydämen malliset:
Love boat.
Jäähdytyksen ilmanoton suhteen epäilemättä olisi selvitty pienemmilläkin, mutta suurentuneen polttoainetankin tieltä on tavaraa pitänyt siirtää ponttooneihin.Näyttää ihan siltä, että olisi paljon pienemmilläkin selvitty, mut on ollut pakko venyttää??
Läskiponttooneihin.Jäähdytyksen ilmanoton suhteen epäilemättä olisi selvitty pienemmilläkin, mutta suurentuneen polttoainetankin tieltä on tavaraa pitänyt siirtää ponttooneihin.
Tuo lihavoitu osa vähän ihmetyttää. Tarkoittaako se ettäheikkikullan mukaan, tiedotustilaisuudesta kuultuna:
"Pääsuunnittelija Nick Tombazis on erinomainen aerodynamisti, mutta kokonaisuus on kuitenkin teknisen päämiehen Aldo Costan vastuulla. Pääjohtaja Luca di Montezemolo selvitti esittelytilaisuudessa, että haluaa teknikkojen toki puhuvan uudesta autosta, mutta mahdollisimman matalalla profiililla."
Oliko 2005 Ferrari tosiaan Costan auto? Ja sitä ennen, kuten taas sen jälkeen, oli Tombazis isommassa roolissa. Tosin nyt alkaa näyttämään siltä että Tomban käsiala on rappeutumassa tai sitten Costa tai muut ovat olleet taas isommassa roolissa ja tulos sen mukaista.Joo tässä alkaa tulla vähän sama fiilis kuin silloin kun Newey siirtyi Red Bullille, ja teki pari mp4-20-variaatiota putkeen noin ulkoisesti ainakin. Onko Tombazis taantumassa, vai määrittääkö siellä Costa(mr. Ferrari 2005) suuntaviivat, joiden puitteissa edellytetään edetä?
Olisko jääny kompuuttereihin "läski-Kimin" arvot. Siinä on nyt jouduttu leventämään sitten turhaan, jotta kuski on saatu mahtumaanLäskiponttooneihin.
Tuo lihavoitu osa vähän ihmetyttää. Tarkoittaako se että
a) todellinen uusi auto on vielä näkemättä ja nyt nähty on joku feikkikonstruktio?