Sääntöehdotuksia. KERS-takaisin ja takarenkaat 18 tuumaisiksi (nykyään 13")
Itseasiassa sitä ei ole kielletty säännöissä, mutta tallit luopuivat siitä yhteisymmärryksessä.Justhan se sähkövatkain kiellettiin. Voi h******* mitä venkoilua.
Juu kerssi saa tulla takaisin, mutta toivottavasti sen käyttämiseen tulee nyt järkevämmät säännöt. Eihän siitä ole mitään hyötyä, jos kuskit painelevat sitä joka kierroksella samoissa kohdissa. Ennemminkin rajataan sen käyttökerrat kilpailua kohti ja vielä siten että käyttökertojen välissä pitää olla vähintään 107 sekunnin tauko. Näin saataisiin niitä eroja.Hienoo jos KERS palaa, ja tällä kertaa ei sitten mitään älyttömiä rajotuksia siihen. Ja toivottavasti ei myös mitään standardi vekotinta jotta saadaan vähän eroja järjestelmiin.
Enpä nyt tiedä. Sitten tulosluettelossa pitäisi näkyä tuo (jäljellä olevien käyttökertojen määrä) nykyisten aikaerojen ja varikkokäyntien lisäksi. Aikaerojen näyttämistä rajoitetaan muutenkin varikkokäyntien määrän näkymisen takia enkä toivoisi sitä suunta muuttuu entistä huonommaksi tämän osalta.Juu kerssi saa tulla takaisin, mutta toivottavasti sen käyttämiseen tulee nyt järkevämmät säännöt. Eihän siitä ole mitään hyötyä, jos kuskit painelevat sitä joka kierroksella samoissa kohdissa. Ennemminkin rajataan sen käyttökerrat kilpailua kohti ja vielä siten että käyttökertojen välissä pitää olla vähintään 107 sekunnin tauko. Näin saataisiin niitä eroja.
Toiveesi toteutuu, sillä tupladiffuja ei ensi vuonna enää sallita.Itte toivoisin, että kaksoisdiffut kiellettäis
Joo näin muistelinkin, että se olisi jo päätetty, hämäännyin vain kun jossain oli että asiasta vielä keskusteltaisiin:alppu:Toiveesi toteutuu, sillä tupladiffuja ei ensi vuonna enää sallita.
Kyseisen sääntökohdan tarkasta muodosta varmaan vielä keskustellaankin. Toivottavasti vähän enemmän ajatuksella kuin viimeksi.Joo näin muistelinkin, että se olisi jo päätetty, hämäännyin vain kun jossain oli että asiasta vielä keskusteltaisiin:alppu:
Kyseisen sääntökohdan tarkasta muodosta varmaan vielä keskustellaankin. Toivottavasti vähän enemmän ajatuksella kuin viimeksi.
Pulkkinen sanoi että varikolla huhuillaan että tupladiffut kiellettäisiin ensi kaudelle :nope:Joo näin muistelinkin, että se olisi jo päätetty, hämäännyin vain kun jossain oli että asiasta vielä keskusteltaisiin:alppu:
Kymppä on perillä vormuloitten asioista. :alppu:Pulkkinen sanoi että varikolla huhuillaan että tupladiffut kiellettäisiin ensi kaudelle :nope:
Tämähän se sääntöjen laatimisen ongelma on. Kaikki mikä ei ole erikseen kiellettyä on sallittua. Kuten "pölykapselien" kielto osoittaa, niin on vaikea kieltää jotain yksiselitteisesti. Heti keksittiin korvaava sovellus, vaikka sen pitääkin pyöriä renkaan mukana.Eiköhän nämä uudetkin säännöt päädy muotoon, jossa vähintään pään kokoisella alueella saa rakentaa mitä monimutkaisimpia härpättimiä ja jollain verukkeella porailla vaikka mitä reikiä virtauksien tehostamiseksi.
Samoin kävi tupladifujen, etusiiven lisä elementtien, takasiiven keskiosan, sivuponttoonien edessä olevien ilmanohjaimien, sivuponttoonien hain kiduksien, "pölykapselien" ja monien muiden viritelmien kanssa.
:thumbdown
Huhuillaan? Johan siitä on puhuttu/päätetty aikoja sitten?Pulkkinen sanoi että varikolla huhuillaan että tupladiffut kiellettäisiin ensi kaudelle :nope:
Se on päätetty ja se on hyvä asia. Päänpyöritys on Pulkkiselle :ahem:Huhuillaan? Johan siitä on puhuttu/päätetty aikoja sitten?
Ja onko se sinusta huono asia vai mitä tämä pään pyöritys meinas?