Kyllähän se KERSsin käyttö kuullostaa melko monimutkaiselta. Sitä en tiedä miksi se systeemi pitää olla niin hankala, mutta niin Heikki selitti jossain pätkässä. Eli siis se, että KERSsiä ei esim. saa ladata liikaa. Siis jos lataat KERSsiä niin sitä on pakko myös sitten tyhjentää, ei voi jäädä odottelemaan sen käyttöä. Jotenkin erikoisen kuulosta, mutta toki nyt on kyse racing-laitteista.
Sen ymmärrän kyllä, että KERSsin lataaminen vaikuttaa jarrubalanssiin. Tosin mieleen hiipii, että eikö siihenkin voisi edes jotain automatiikkaa laittaa väliin. Eli jos KERSsiä ladataan niin jarruvoima ei saa ylittää arvoa x, ettei takajarrut mee lukkoon... No tiedä häntä, varmasti sielä on riittävän fiksuja ihmisiä näitä miettimässä.
Varmaan se työtä aiheuttaa, kun suorilla mennään miljoonaa ja sitten pitää huolehtia KERSsin lataamisesta, lataamisen tehosta, tehosta riippuen takajarruista, muutenkin jarrubalanssista, KERSsin käytöstä ettei se poksahda tai jotain, takasiiven oikomisen mahdollisuudesta, takasiiven käytöstä ja vielä ennen mutkaa takasiiven palautumisesta takaisin oikeaan asentoon... Ja näitä mahdollisuuksien mukaan monia kertoja kierroksella....
Alkaa pojat tekemään hommia pikku palkkansa eteen.