Paskin sääntöehdotus ikinä! :mad_old:Koska tuomarit ei voi ajaa, niin pääset korkeintaan puoleen väliin! Samalla sarja tasottuu kummasti, kun edellisen kisan voittajat "huilaa" aina :ahem:
Paskin sääntöehdotus ikinä! :mad_old:Koska tuomarit ei voi ajaa, niin pääset korkeintaan puoleen väliin! Samalla sarja tasottuu kummasti, kun edellisen kisan voittajat "huilaa" aina :ahem:
Mikä vika, pysyis sarja tasasena :ahem: ja saatais "Tuomaripelistä spekulointi" mukaanPaskin sääntöehdotus ikinä! :mad_old:
Paljonkos Nomin yliajamisesta tai turpaanvetämisestä saa pojoja. Kävin viime vuonna tsiikaamassa Hyvinkään kisaa ja ehkä tänä vuonnakin....Kannatan tyylipisteitä. Lisäks lisäpojoja tarvii saada spektaakkelimaisimmasta kolarista ja aasialaisten turistien yliajamisesta. MultiComboAsianBonus 5500!!!
Herneiden nenäänvetämisestä saa yhden pisteen. Turpaanvetämisestä kaksi.
1000 pistettä. Miksi ihmeessä, et tulisi ajamaan? Ei se niin pelottavaa sentään ole.Paljonkos Nomin yliajamisesta tai turpaanvetämisestä saa pojoja. Kävin viime vuonna tsiikaamassa Hyvinkään kisaa ja ehkä tänä vuonnakin....
Jännä juttu, kun seurasin tota teitin jarnaa niin aloin itsekin miettimään erilaisia (tyhmiä) ratkaisuvaihtoehtoja.
Ja ajamisestani...eipä siitä näköjään ole tullut mitään. Kieltämättä edelleen kutittelee...mutten varmaan koskaan tule tohon sarjaan osallistumaan.
Noniin, jopas onkin selkee systeemi, eli järkkärit/tuomarit ei aja ollenkaan vaan seuraa muiden menoa?musta pisteet vois jakaa seuraavasti:
- Ensimmäisessä kisassa Jakkues, FO110K ja Racer on tuomareita ja jakaa pisteitä ajosuorituksesta. Hienoista ohituksista ja mistä nyt haluaakin.
- Nämä pisteet vaikuttavat sijoitukseen yhtä paljon kuin sijoitus itse kisassa (eli toisesta tulee 50% ja toisesta 50%)
Edellisen kisan kolme parasta toimivat seuraavassa kilpailussa tuomarina.
:ahem: :thumbup:
Komppaan, mukaan vaan kokeilemaan, Forssa lienee rahallisesti & kokemuksen puolesta kaikkein asiallisin kisa.1000 pistettä. Miksi ihmeessä, et tulisi ajamaan? Ei se niin pelottavaa sentään ole.
Tosin Hyvinkää ei ehkä ole paras paikka aloittelijan tulla kokeilemaan. Jokin muu ulkorata soveltunee tehojen puolesta paremmin ensikertalaiselle.
Nimim. kokemusta on Hyvinkäältä nolla-taidoilla.
Tulepa vaikkapa Forssaan! Voin luvata vaikka turpaanvedon siellä sulle - love you long time.
Myös Myllypuro voisi sopia aloittelijalle ihan hyvin.. Vielä se yksi paikka taitaa olla avoinna..Komppaan, mukaan vaan kokeilemaan, Forssa lienee rahallisesti & kokemuksen puolesta kaikkein asiallisin kisa.
Hyvinkää ei tosiaan ekaa kertaa ajavalle ole mikään nautinto välttämättä
Noh noh, onhan tuo tunnelman keventäminen välillä ihan ok, ettei mene keskustelu liian vakavaksi.Hei OT on ihan hauskaa välillä mutta josko nyt kuitenkin olis ees hieman asialinjalla tämmösissä jutuissa.
Näitä kyseltiin viime vuonna jo, ei onnaa käytännössä missään koska autot on säädetty tietylle kiertosuunnalleJospa kysyttäisiin onnistuisiko ajaminen eri suuntaan kuin normaalisti? Saataisiin me alokasluuserit tasoitusta radan ympäri silmät kiinni ja ilman käsiä osaavia vastaan.
Niin no tuo seikka unohtui.. Joskus miettinyt miksi jotkut radat eivät "ikinä" muutu, ei edes jotta säädettäisiin autot, ja ajettaisiin takaperoisesti +heiteltäisiin renkaita niihin paikkoihin missä niillä olisi enemmän tarvetta.Näitä kyseltiin viime vuonna jo, ei onnaa käytännössä missään koska autot on säädetty tietylle kiertosuunnalle
=kuluminen nopeutuisi yms jotenka aika kielteistä kantaa on tullut tälläselle kyselylle
No onhan sitä muutettu useammin kuin esim suzukartissa tai VM:llä kuitenkinMyllypurossa tuo profiilin muuttaminen olisi mahdollista, mutta jostain syystä sitä ei ole tehty pitkään aikaan. Ekan neulansilmän jälkeisen suoran pidentäminen on esimerkiksi mahdollista ja silloin ohitusmahdollisuudetkin paranisivat hieman.
No mutta silloin ajaminen ei ois esikuvanlaista "jonossa ajelua"Myllypurossa tuo profiilin muuttaminen olisi mahdollista, mutta jostain syystä sitä ei ole tehty pitkään aikaan. Ekan neulansilmän jälkeisen suoran pidentäminen on esimerkiksi mahdollista ja silloin ohitusmahdollisuudetkin paranisivat hieman.
Tästä voi pitkälti päätellä että kuvassa rata omaa sen pitkän takasuoran:Myllypurossa tuo profiilin muuttaminen olisi mahdollista, mutta jostain syystä sitä ei ole tehty pitkään aikaan. Ekan neulansilmän jälkeisen suoran pidentäminen on esimerkiksi mahdollista ja silloin ohitusmahdollisuudetkin paranisivat hieman.
milloin tuo on kuvattu?Tästä voi pitkälti päätellä että kuvassa rata omaa sen pitkän takasuoran:
Kuva on muutaman vuoden takaa, jolloin kyseinen profiili oli käytössä. Tällöin tosiaan takasuora oli pisin mahdollinen, mutta suora päättyi rengasshikaaniin. Sen vuoksi tuskin ohituksia nähtiin kisoissakaan paljon, kun tuskin kovinkaan moni uskaltaa puskea rinnakkain ahtaaseen shikaaniin. Jos rengasshikaani vain olisi poistettu, niin ohituksia olisi ollut helpompaa tehdä, mutta vastaavasti turvallisuus olisi heikentynyt. Ajoin kerran tuota profiilia ja se oli mielestäni paras ja mielenkiintoisin variaatio, mitä olen Pyllymurossa ajanut.milloin tuo on kuvattu?
OK, ei ihme sitten että mennyt "ohi" omalla kohdalla...Kuva on muutaman vuoden takaa, jolloin kyseinen profiili oli käytössä. Tällöin tosiaan takasuora oli pisin mahdollinen, mutta suora päättyi rengasshikaaniin. Sen vuoksi tuskin ohituksia nähtiin kisoissakaan paljon, kun tuskin kovinkaan moni uskaltaa puskea rinnakkain ahtaaseen shikaaniin. Jos rengasshikaani vain olisi poistettu, niin ohituksia olisi ollut helpompaa tehdä, mutta vastaavasti turvallisuus olisi heikentynyt. Ajoin kerran tuota profiilia ja se oli mielestäni paras ja mielenkiintoisin variaatio, mitä olen Pyllymurossa ajanut.
Menee vähän ohi aiheen mutta vielä tämän jatkan...milloin tuo on kuvattu?