Niin, nyt kun taas on paremmin aikaa niin jatketaas...
Iso EI tuuritasoitukselle. Ensinnäkin, mäkihypyssä se voidaan tehdä laskemalla tuulien mukaan, nyt kun me ajetaan esim valtaosilla radoistya vain harkka/a-a + kisa, niin erot ei missään nimessä tule esiin niin tarkasti
kuin pitäisi.
Huonoa tuuria jos on, niin voi käyttää "vähennysoikeutta" mikä jokaiselle etuna kuuluu...
Eli pakko luottaa siihen ettei sysipaskaa kalustoa osu alle kuin max. 2 kertaa vuodessa...
Tiedän että tämä on paska homma, mutta niin kauan kuin sarjaa ajetaan vuokrakalustolla niin vaikutusmahdollisuudet on aika pieniä autojen säätöihin ja kuntoihin... :dunno:
JOS voidaan vaikuttaa miinojen poistoon radalta niin toki yritetään, juttelinhan mä heti kun asia selkis niin rataporukalle tuon #1:n kunnosta...
Jokapaikassa tästä ei ole hyöytyä, mutta me tietty tehdään mahd. paljon että hommat sujuisi...
Dick: Forssat menee ainakin vain kahdella setillä, mutta siellä meidän pitäisi saada kyllä vaihtaa autoja, jotenka np...
Jacques sanoi:
Yksinkertaisesti meillä vaan alkaa olla kuljettajien väliset erot niin pieniä, että auto tuuri voi nostaa keskikastin kuljettajan kärkipäähän ja huippukuskin b-finaaliin.
NohNoh. Suuta soukemmalle siellä.
Olen aika varma että vaikka sä saisit samanlaisen autotuurin joka kisaan kesällä, niin ei sua A-finaalin ruudussa 5 nähdä missään kisassa ennen Turkua.
A-finaalipaikka Forssassa? Hyvinkin mahdollinen. Ruutu #4-5 Kaanaa-Hyvinkää-Forssa akselilla olettaen että nykyinen porukka on osallistumassa niin ei, en usko.
Myllypuro on poikkeuksellinen kisa, oli sitä jo viime vuonna tasaisuuden kanssa.
Siellä se autotuuri voi vaikuttaa ajamiseen paljonkin, toistaiseksi muualla ihan noin eroja ei ole nähty kuin Toijalassa (onneksi) ja toivonmukaan ei nähdäkään.
CM: En ole varma ajavatko Forssassa vappuviikendinä, olettaisin että kyllä, mutta X tietäisi tästä paremmin...
Jos ajavat niin hyvä ettei oltaisi ihan ekoja kuten viime vuonna "testaamassa" kalustoa talven jäljiltä