...Itselle ainakin on tärkeintä, että se uusi auto näyttää edes etäisesti Indycarilta.
No se tässä tarkoittaa nyt sellaista formulan näköistä pirssiä, jollaisina minä IndyCarit tunnen. Eli ne autot jotka jyräsivät ovaaleja mieletöntä vauhtia ysäreiden ja 2000 -luvun vaihteessa.Mitä helvettiä tämä käytännössä tarkoittaa???
Eli siis ihan henkilökohtaisia tiettyyn aikakauteen perustuvia näkemyksiä? Montako niitä ysärejä muuten olikaan? :thumbup:No se tässä tarkoittaa nyt sellaista formulan näköistä pirssiä, jollaisina minä IndyCarit tunnen. Eli ne autot jotka jyräsivät ovaaleja mieletöntä vauhtia ysäreiden ja 2000 -luvun vaihteessa.
Moore nyt ei olis selvinny siitä onnettomuudesta missään valtakunnan autossa.Muutama hyvä syy:
Jovy Marcelo
Jeff Krosnoff
Gonzalo Rodríguez
Greg Moore
Mutta takaisin nykyhetkeen: Saas ny nährä että mitä sieltäkin on tuloo...
Kyseisen mielipiteen omaavia on maailmalla melko paljon. Oikeastaan valtaosa jenkkiformuloita pitkään seuranneista.Eli siis ihan henkilökohtaisia tiettyyn aikakauteen perustuvia näkemyksiä? Montako niitä ysärejä muuten olikaan? :thumbup:
Welcome back CART!Owners Reject 2012 Car
http://auto-racing.speedtv.com/article/indycar-robin-miller-speed-owners-reject-2012-car/
Tähän malliin
Parhaat palat:
Suosikkikohtani:
Taustalla oleva syy on vieläkin parempi: Tiimipääliköt kokevat voineensa hallita ja manipuloida TGTG:tä.Suosikkikohtani:
9. Some would like to see Tony George placed back in control of the Series, and are actively trying to make that happen.
Se on hyvä et standardisoidaan kaikki mahdollinen, ei varmasti ole sitten vaihtelua tai omaperäisyyttä missään."Global Racing"-moottorin FIA:n odotusten mukaisesti