Jos ei halua laittaa tarraansa autoon, jonka rakentamiseen ei ole osallistunut, niin miksi sitten tehdä niin?
Tätä sinun täytyy kysyä Baharilta. Voin vain muistuttaa, että tulevien Lotus IndyCarin, Lotus LMP2:n ja GT-autojen lisäksi Lotus on yksityyppiluokista mukana vain GP2- ja GP3-sarjoissa. Lisäksi ARTilla on ilmeisesti urheiluautohaluja ja aikataulu sopisi loistavasti Lotuksen LMP2:n valmistumisvuoteen.
Tarkoittanet B2B. En nyt oikein hahmota tuota "RB toimitti STR:lle moottorit" -kuviota, mutta mitäpä tuosta. Ei se taida oikeastaan liittyä tähän.
Sain mahdutettua kaksi ajatusvirhettä yhteen viestiin. Cosworth siis toimitti STR:lle moottorit, mutta sitten Red Bull siirsi RBR:n Ferrari-sopimuksen heille ja joutui irtisanomaan Cosworth-sopimuksen. Tämän seurauksena Christian Klien piti lähettää Amerikkaan, mutta hänen alettua niskoitella Neel Jani lähetettiinkin hänen sijastaan.
Ja tarkoitin tietenkin B2B:tä, enkä Champ Carin Power-2-Passia, joka ilmeisesti tuli jostain selkärangasta...
Kun samassa lauseessa mainitsee sekä rungon että korisarjan, on vaikea kuvitella puhujan tarkoittavan näillä samaa asiaa.
Kun kuuntelee ja katsoo miten puhuja kyseisen asian puhuessaan ilmaisee, ei pitäisi olla epäselvää, että kyseessä oli lipsahdus, jonka Bahar halusi heti korjata.
Minulle Champ Car on yhä se ainoa oikea IndyCar ja tämä IRL vain halpa kopio siitä. Kopio, joka nyt väittää olevansa jotain mitä se ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaan. Lähes satavuotiseksi ehtineen sarjan kaikkien aikojen viimeinen kilpailu ajettiin Long Beachissä. Sitä ei muuta se, että Kalkhoven sylki suoraan pitkäaikaisten tukijoidensa murtuneisiin sydämiin myymällä Champ Car –sarjan historian ja toiminnot Georgelle.
Minullehan se on myös näin, olenhan itse tuon aikanaan kirjoittanut. Minulle myös on erittäin tärkeää, että Tony Georgen halpa kopio pyyhitään pois maailmankartalta pysyvästi ja Randy Bernard aloittaa mahdollisimman puhtaalta pöydältä kuin mahdollista.
Kalkhoven myi kaiken Georgelle, sille en minä eikä kukaan muukaan Champ Car - fani voi yhtään mitään, mutta minua lohduttaa nyt suuresti, ettei hänellä ole enää mitään tekemistä koko touhun kanssa ja että välittömästi uuden johdon kanssa touhu parani huomattavasti.