Noniih, ketutus ei ole pahemmin laskenut, mutta kirjaillaan nyt kun vielä sentään jotain muistaa...
Pre-Race
Startti normiin tapaan Tampereelta aamusta, tällä kertaa tosin kuskina toimi Asko eli sain vähän vaihtelua matkaan
(ihan hyväkin koska huonosti nukutut edelliset yöt olkapään takia pitivät miehen väsyneenä)
Totke taas mukaan Hämeenlinnasta ja matkalla kuppo kaffeeta ja sitten kisapaikalle...
Maksu tuli hoidettua ja tervehdittyä väkeä, henkilökunta alkoi morjestella ihan tuttuun tyyliin eli kiva tapa saapua paikalle!
Pukukopissa mr. X saapui koputteleen olkapäätä, sehän oli Antti!
Saatiin meidän "iso pomo" kerrankin mukaan kisaan, ja kaverin ilmeestä päätellen ei jäänyt ainoaksi kerraksi.
Tervetuloa jatkossakin kinkereihin, kyllä sinne mahtuu!
PS. Hesan porukalle tiedoksi että siinä on sitten mahdollinen lisäys kimppakyyteihinkin...
Practise
Noh, autoksi tuli #3, joka ainakin edellisissä testeissä meni ihan ok.
Ei siis ollut mielessä huolestumista (olis pitänyt olla kyllä)...
Isoin ihmetys oli Wopen meno autolla #1, jotenka unohdin tutkia oman auton aikoja...
Ajelin omassa rauhassani harkan, kun kerta ekana pääsin radallekin...
Auto toimi ns. normisti, vähän sai riuhtaista neulansilmiin mutta ei muuten ihmeempiä.
Sitten alkoikin selvitä auton meno kun palasi varikolle, olin B-harkkojen viides, aika 31.0...
OK, olin samalla autolla ajanutta Nipzyyziä 0,1sek nopeampi, ja Wopenkin edellä, mutta silti, ei ole -08 jälkeen alkanut koskaan aika 31:llä täällä...
Nipzyyzin kanssa palaveerattiin auton kulusta, ja samanlaista kommenttia sieltäkin tuli, eli muuten edes suht ok, mutta oik. kääntyminen ongelma hieman ja suorilla puhditon
(kuten Wopen #1 myös)
Qualifying
Noh, autoksi tuli se sama #3, ja Nipzyn kamppailua katellessa hetkeä aiemmin alkoi olla selvää että hyvä jos edes B-finaaliin on asiaa...
Puristin rystyset valkosina sen minkä pystyin, mutta 30.7xx ajaksi ja B-finaalin ruutu #4 kutsui...
Armoton ketutus päällä varikolla kunnes tajusin että edessä B-finaalissa on Nipzy, Wope ja sitten lfb
Eli taas kerran Lórealin kanssa ajamaan kisaa, ei tästä ainakaan tylsää voi tulla
B-finaali
Autoksi valikoitui #5 josta en taliharkoissa tykännyt yhtään. öö ruz kertoi että renkaat lämpiää pitkään, alussa puskee ihan kunnolla...
Noh, näillä eväillä kisaan, startti onnistui ok, Andy siinä takana ja lfb edessä.
Alkuun oli tosiaan vaikeaa, auto puski ihan hulluna, takaosan shikaaneissa meinäs aina mennä laitaan kun ei keulassa ollut pitoa...
sain kuitenkin hieman rytmiä päälle ja pääsin Lórealin kantaan...
Yhtäkkiä takaa alkaa pieni hierominen, nopea vilkaisu taakse ja NJP:hän siellä kolkuttelee ylivoimaisella #7 autollansa perää...
Yritin puskea enemmän autoa ja päästä Flavion imuun, mutta Lórealin uusin tupla-diff.... eikun haaroja estävä koostumus auttoi miestä pakenemaan liikaa...
Ekaan mutkaan tullessa Flavio tekee virheen ja pamautan perään, samantien napsahtaa omassa kontissa kun NJPp törkkää sinne...
(onneks ei ollut Klickkiä matkassa kuiteskaan
)
seuraavaan neulansilmään NJP kerkeskin jo rinnalle, mutta härskeys siltä vielä puuttuu ja pääsin ulkokautta vielä kiertämään sisäpuolelle pitkään vasuriin, ja sitä kautta pidin sijoitukseni...
Kierroksen loppu menikin sitten peitellessä ettei se pääse yrittään uusiksi, tässä kohdassa sitten Lórealista olikin jäljellä enää vain tuoksu ja pari kuollutta latvaa, kaveri paahtoi horisontissa sen minkä kerkesi. :dunno:
Noh, sisua päälle ja menoksi, ajattelin ottaa autosta irti sen minkä pääsee nyt tyhjällä radalla, ja NJP alkoi jäämään ihan tosissaan.
Hieman yllätti koska tiesin kuinka vahva auto #7 oli...
Pikku hiljaa sain taas Lórealin kiinni, tiedä sitten pysähtyikö mies kampaamaan hiuksiaan välillä vai miten kävi...
Noh, NJP oli jo jäänyt, joten ajattelin alkaa painostamaan kunnolla, pusuja sieltä sun täältä peräkonttiin, toivoin että virhettä pukkaisi.
Noh, tulihan se sieltä sitten pari kiekkaa ennen loppua, pääsin tokasta neulasta hyvin imuun, ja Lóreal luisteli hieman pitkässä vasurissa jotenka keulaa sisäpuolelle kolmanteen hiusneulaan, pieni kosketus takakulmaan ja ulostulossa rinnalle!
Ohitus ennen ekaa shikaania (eka kerta muuten tässä kohtaa ohitus
) sitten onnistui kuin onnistuikin, olisihan Flavio voinut seinäänkin mut puskea mutta tiesin että reilu peli sen miehen kanssa kyllä onnistuu :ahem:
Siitä sitten köröttelyä pari kiekkaa maaliin, hätää ei ollut kumpaankaan suuntaan...
B-finaalin toiseksi nopein aika ja vain ~0,2sek Wopesta jäi lämmittämään mieltä, parempaan olisi pitänyt pystyä tänään, mutta autotuuri oli nyt liiankin ratkaisevassa osassa.
(jäi harmittamaaan ettei saanut selville olisinko Nipzyn kyydissä pysynyt)
Noh, kivaa oli ajella kuitenkin, ja NJP:lle & Flaviolle kiitokset, fair game koko matkan, ilman tämmösiä herrasmiehiä olis voinut olla huomattavastikin tylsempi kisa
Plussat:
- Jacques ja Domppari, vaikka autotuuri osuikin kohdalleen niin hyvä ajo molemmilta silti.
- Wilzku parantaa hienosti, osasin hieman odottaakin yllätystä sieltä, kehityskaari on mimmillä vasta alussa.
- Cm & dick, vaikka olittekin odotetun korkealla, niin Cm:n paremmuus ja se että molemmat top3:ssa oli iso +
- lfb:ltä jälleen yllättävänkin hyvää työtä, hienoa nähdä etten turhaan B-ryhmään miestä laittanut.
Miinukset:
- Wope, Nipzy, allekirjoittanut ja Andy, vaikka kotiinpäin vedänkin, niin me kärsittiin ihan liikaa autotuurista tällä kertaa.
Heti alusta asti oli selvää että #1 on huonoin ja #3 hyvin hyvin lähellä ykköstä.
Se tehtiin mitä pystyttiin, mutta toivottavasti autotuuri on parempaa jatkossa, mulle ainakin sais alkaa riittämään tää paskempi säkä...
- Pojjaat jotka jäi Wilzkun taakse, krhm, pientä petrausta nyt hei sieltä
Tässäpä tämä tällä erää, mööttessä käytiin syömässä nopsaan, jotenka sieltä ei montaa tarinaa ole...
Kiitoksia järkkärin puolelta kaikille mukana olleille, kuten aina ennenkin, hoiditt oman osuutenne upeasti, ja siitä iso kiitos joka kuskille.
PS. Kiitokset myöskin ratahenkilökunnalle, palvelu oli hienolla tasolla, ja kuskien toive #1:n pois vaihtamisestakin toteutui
(sori jos ruikutettiin hieman, mutta havaittiin aika nopeesti raju ero sen kanssa)
Jälkiviisaana helppo todeta, mutta olis pitänyt vaihtaa se vara-auto #7:n tilalle, silloin edes kärjessä olisi ollut tasavääntö voitosta...
Noh kaikkea ei voi saada kuitenkaan. Ensi kerralla paremmalla tuurilla!