JJ osasi kertoa Kanadan harjoituksissa, että tallit ovat unohtaneet F-ductin, esimerkiksi Ferrari ja Mersu eivät käytä enää F-ductia. Ja Saari peesaili - joo, näin tosiaan on. Ja tämä siis Kanadassa
Missään kohtaa ei siis JJ tai Saaren silmään käynyt Ferrarin selvääkin selkeämpi F-Duct-putki. JJ:n ajatus perustui osaltaan siihen, ettei Ferrarimiehet enää hakeneet kädellä vasemmalle suorilla(koska käyttivät jalkasysteemiä), ja varmaan JJ:n logiikan tuntien oletukseen, että kun kerta F-duct on syönyt kehitystyöltä resursseja, niin heitetään nyt sitten se vaivalla kehitetty F-duct nurkkaan pölyyntymään. :alppu:
Red Bullilla ja Renaultilla oli muuten havaittavasti loivemmat takasiivet kuin esim. Mclarenilla ja Ferrarilla. Red Bullissa riittää downforce vähän pienemmälläkin siivellä näemmä. Mutta onhan se toisaalta etu Macille ja kumppaneille, että voi käyttää samankokoista siipeä kuin RB Turkissa, ja silti suoranopeutta riittää. Kun nämä tallit vetäsee takasiiven litteäksi Monzassa, niin sitten mennään muuten lujaa. Vai mennäänkö? Siipihän sakkaan jo nyt... Eli käyttääkö Mäkki ja Ferkku Monzassakin kookasta siipeä..?