Trullinkaasu
Well-known member
- Liittynyt
- 17.6.2007
- Viestit
- 9312
Kepun vika. :ahem:
Paina, paina saat kohta raakatimantteja ahteristas.
Oli tulla ripulipaskat housuun, joutu oikeen keskittyyn sulkijalihakseen, kun kaikki voimat oli tossa pallealihaksen raivokkaassa supistelussa.
Polttoainelisämaksu tosiaan perittiin erikseen. Eiköhän nämä korotukset olla kuitenkin lisäämässä suoraan lippujen hintaan.Finnair uhkaa nyt nostaa lippujen hintoja. Muistanko oikein, että silloin kun polttoaineiden hinnat nousi reilusti niin Finnair korotti myös jo maksettujen, mutta käyttämättömien lippujen hintaa? Mahdottomaltahan tuo tuntuu, mutta tollasesta muistan lukeneeni parisen vuotta sitten.
Eiku rupes vaan kaduttamaan, kun tuli kesälle pari Finnairin lippua ostettua...
Kiitos vaan kaikille hotellissa nukkuneille läskiporvareille.Polttoainelisämaksu tosiaan perittiin erikseen. Eiköhän nämä korotukset olla kuitenkin lisäämässä suoraan lippujen hintaan.
Kyllähän lippuhintojen nosto on Finnairilla tavoitteena. Tuppaa vaan kilpailutilanne olemaan sellainen, ettei se välttämättä kannata lainkaan.Finnair uhkaa nyt nostaa lippujen hintoja.
Huomattavasti kivempaa nukkua kotona kuin hotellissa.Kiitos vaan kaikille hotellissa nukkuneille läskiporvareille.
Finnairin tilanne olisi paljon parempi tässä suhteessa, jos lentoyhtiöille ei maksettaisi tukea valtiolta. Nyt SAS ja kumppanit voivat valtion tuen avulla jatkaa hintakilpailua. Jos lentoyhtiöt kantaisivat kaikki omat tuhkasta ja tilanteen jälkihoidosta aiheutuneet tappionsa, hintojen korotukset olisivat edessä valtaosalla Euroopassa lentävistä yhtiöistä.Kyllähän lippuhintojen nosto on Finnairilla tavoitteena. Tuppaa vaan kilpailutilanne olemaan sellainen, ettei se välttämättä kannata lainkaan.
Onhan tuo aika käsittämätön tilanne, että ylikapasiteettia on ja kannattamattomia puljuja pidetään pystyssä valtion tukiaisin. Finnairin allianssikumppani Japan Airlines on varmaan paras esimerkki Alitalian jälkeen - menossa on nyt neljäs kerta viimeisen noin kymmenen vuoden aikana, kun Japanin valtio pelastaa konkurssikypsän yhtiön. Se, että Finnair kykenee noilla markkinoilla selviämään ilman vastaavia apuja, on ihan kova saavutus.Finnairin tilanne olisi paljon parempi tässä suhteessa, jos lentoyhtiöille ei maksettaisi tukea valtiolta. Nyt SAS ja kumppanit voivat valtion tuen avulla jatkaa hintakilpailua. Jos lentoyhtiöt kantaisivat kaikki omat tuhkasta ja tilanteen jälkihoidosta aiheutuneet tappionsa, hintojen korotukset olisivat edessä valtaosalla Euroopassa lentävistä yhtiöistä.
Niin just. Nukkusivat kaduilla. Vitun homot kun lähtivät matkustamaan jonkun tulivuorenpurkauksen alla.Kiitos vaan kaikille hotellissa nukkuneille läskiporvareille.
Mitäs lähtivät sinne vinkuintiaan.Niin just. Nukkusivat kaduilla. Vitun homot kun lähtivät matkustamaan jonkun tulivuorenpurkauksen alla.
Saanko mä nukkua työreissulla hotellissa vai onko se pidettävä Skooda lämpimänä?:doubtful:Niin just. Nukkusivat kaduilla. Vitun homot kun lähtivät matkustamaan jonkun tulivuorenpurkauksen alla.
Finnair luottaa, että löytyy vielä tarpeeksi niitä, jotka haluavat matkustaa sinivalkoisin siivin, suomalaisen miehistön turvallisessa huomassa jne. Ja toisaalta niihin, jotka haluavat lentää Suomesta suoraan kohteeseen maksoi mitä maksoi. Ensimmäinen säästökeino taitaa olla aterioiden lisähinnoittelu lyhyillä lennoilla. Sopii mulle. Ei niillä annoksilla lounasta/päivällistä korvaa.Kyllähän lippuhintojen nosto on Finnairilla tavoitteena. Tuppaa vaan kilpailutilanne olemaan sellainen, ettei se välttämättä kannata lainkaan.
Täydellisen tietämättömyyden tuomalla itsevarmuudella aika hyvin sanottuFinnair luottaa, että löytyy vielä tarpeeksi niitä, jotka haluavat matkustaa sinivalkoisin siivin, suomalaisen miehistön turvallisessa huomassa jne. Ja toisaalta niihin, jotka haluavat lentää Suomesta suoraan kohteeseen maksoi mitä maksoi. Ensimmäinen säästökeino taitaa olla aterioiden lisähinnoittelu lyhyillä lennoilla. Sopii mulle. Ei niillä annoksilla lounasta/päivällistä korvaa.
Ja Kuopion lennolla suurin osa on savolaisia eikä suomalaisia.:frank:Täydellisen tietämättömyyden tuomalla itsevarmuudella aika hyvin sanottu
Itse asiassa todella merkittävä osa Finnairin asiakaskunnasta on ulkomaalaisia. Kaukolentojen asiakaskunnasta tuollaiset 50-80 prosenttia kohteesta ja päivästä riippuen on Suomessa vain läpikulkumatkalla. Siinä eivät sinivalkoiset siivet tai suomalaisuus paljoa paina.
Niin no Aasiaan mennessä Finnairilla on etuna lyhyempi matka Suomesta vaikka Japaniin kuin manner-Euroopasta ja ainakin nuo aikaisemmat MD-11 koneet oli nopeampia kuin kilpailijoiden, mut kai Suomesta voisi joku muukin yhtiö liikennöidä Aasiaan?Täydellisen tietämättömyyden tuomalla itsevarmuudella aika hyvin sanottu
Itse asiassa todella merkittävä osa Finnairin asiakaskunnasta on ulkomaalaisia. Kaukolentojen asiakaskunnasta tuollaiset 50-80 prosenttia kohteesta ja päivästä riippuen on Suomessa vain läpikulkumatkalla. Siinä eivät sinivalkoiset siivet tai suomalaisuus paljoa paina.
ja nuo Aasian lennot varmaan ruokkii sitten niitä Euroopan lentoja (ja varmaan muutenkin pitää näitä reittejä elossa...).Niin no Aasiaan mennessä Finnairilla on etuna lyhyempi matka Suomesta vaikka Japaniin kuin manner-Euroopasta ja ainakin nuo aikaisemmat MD-11 koneet oli nopeampia kuin kilpailijoiden, mut kai Suomesta voisi joku muukin yhtiö liikennöidä Aasiaan?
Mulla ei ole noista Aasian koneista kokemusta, kun en muissa Finnairin kaukolennoilla ole ollut kuin pari kertaa New Yorkiin menevässä koneessa, jossa melkein kaikki oli suomalaisia. Muutama Pietarista ja Vilnasta tullut.
Jos on olemassa pienikin riski, että siitä hotelliyöstä Zaikom pääsee jeesustelemaan vaikkapa että läskiporvari nukkuu taas hotellissa, niin kannattaa nukkua Skodassa. Tosin silloinkin riski on olemassa. Suosittelen sanomalehtiin kääriytymistä ja katuojaa.Saanko mä nukkua työreissulla hotellissa vai onko se pidettävä Skooda lämpimänä?:doubtful:
Näin tiukasta kommunistista ei saa läskiporvaria edes voissa paistamalla.Jos on olemassa pienikin riski, että siitä hotelliyöstä Zaikom pääsee jeesustelemaan vaikkapa että läskiporvari nukkuu taas hotellissa, niin kannattaa nukkua Skodassa. Tosin silloinkin riski on olemassa. Suosittelen sanomalehtiin kääriytymistä ja katuojaa.
:thumbup:Näin tiukasta kommunistista ei saa läskiporvaria edes voissa paistamalla.
Nimi: Jaakko Antero:thumbup: