Örfil
Guest
Ratahan on helppo, jos ei sada. Ei ole Åbo-miehille ongelma.Ei kyllä kerkeä. Silti valmiina kisaan!
Ratahan on helppo, jos ei sada. Ei ole Åbo-miehille ongelma.Ei kyllä kerkeä. Silti valmiina kisaan!
Rata ei ole sinänsä helppo, mutta vaatisi autoihin lisää potkua jotta taidollisia eroja saisi aikaan. Nyt lähtöjärjestys menee melkolailla painon ja autotuurin mukaan, mikä ei minua tietenkään haittaa kun pitäisi jossain vaiheessa alkaa niitä pisteitäkin kerätä.Ratahan on helppo, jos ei sada. Ei ole Åbo-miehille ongelma.
Josko tuollaiset...Simppelit ja toimivat ohjeet vauhdikkaamman etenemisen varmistamiseksi.
1. Tehosta hengitystä
2. Tehosta nesteytystä
3. Varmista että sytytys pysyy kaikesta huolimatta skarppina
4. Vältä turhaa kitkaa
5. Tehosta dynaamisuutta hydrotilassa
6. Kevennä lastia
7. Kasta tulppaa aina kun siihen tarjoutuu tilaisuus
Pistä toimeksi ja muista raportoida vauhtisi kehiyttymisestä. Onnea matkaan.
Ei mitään. Huomiseksi tarkoitetut Kaanaan treenit jää pitämättä sairasteluista ja kiireistä johtuen.Mitäs helevettiä täällä salaharjoitellaan salaa! :thumbfh:
Sadekisoissa autoerot muodostuvat niin merkittäväksi, että sitä hyvällä autolla tuntee itsensä aivan kuningaskuljettajaksi ja huonolla itseluottamus karisee. Viime vuonna Forssa II:ssa kun tein Haikki-tyylisen nousun, niin ajattelin, dass Ich der ultimative Regenmaistern bin (anteeksi saksankielentaitoiset jos kirjoitusvirheitä), mutta Forssa III:ssa kun sain huonon auton, menivät kaikki A-finaalissa ohi ja itseluottamus karisi koko loppukaudeksi. Nyt alkaa vasta vähitellen palautua usko omaan tekemiseeniVaikka Kaanaassakin sataisi, lämpimämpänä kesä-Forssakin saisi olla puolestani samalla kelillä. Sen verran erilaisista ja -painoisista autoista kyse.
Tuollainen sadekisa jäi tottakai harmittamaan ja itseluottamukselle tärkeää saada koettua sellainen merkittävästi onnistuneemmin. Melkein puoli kierrosta finaalierän matkalla pitäisi ihan hyvin nopeammin päästä. Loogiselta tuntuu että ajotyyliä muuttamalla paranee (mutten silti ainakaan kokenut ajavani erityisen erilailla 2009:ään verrattuna jolloin meni paremmin) mutta vain kokemus tuo varmuuden.
Mustia hetkiä joskus vain tuntuu tulevan, taitaa nyt Hirvosellakin olla sellaista kun ei kuulemma tiedä, mistä ero (TV pauhaa vieressä) tulee.
Ja jos sama meno(ttomuus) jatkuu, vaihdan ehkä jopa kypärää takaisin heh heh :dunno:...
Ei se siltä vaikuta: :thumbup:No voi perse. Tarkottaako tämä sitä, että mun itseluottamus ajon suhteen on ton ykkösauton takia mennyttä vuodeksi.
Erittäin hyvä fiilis jäi jälleen.
Tähän on helppo yhtyä. Viime vuonna Forssa III:ssa mulla sama juttu kuin minkä mainitsit itse,Sadekisoissa autoerot muodostuvat niin merkittäväksi, että sitä hyvällä autolla tuntee itsensä aivan kuningaskuljettajaksi ja huonolla itseluottamus karisee.
Nojoo. Kasaan paineita kauden päätöskisaan ihan helvetisti ittelle.Ei se siltä vaikuta: :thumbup:
Ei ollut kaukana Forssassakaan Ainakin kommentti oli laadukas kisan jälkeenNojoo. Kasaan paineita kauden päätöskisaan ihan helvetisti ittelle.
Siinä lentää taas kypärä seinään.
Forssassa on vaikeampi osua seinään kun Turussa, kun siellä on niin avaraa.Ei ollut kaukana Forssassakaan Ainakin kommentti oli laadukas kisan jälkeen
Olihan siinä aikaliki se huoltokoppi, sos. tilan seinästä puhumattakaanForssassa on vaikeampi osua seinään kun Turussa, kun siellä on niin avaraa.
Mut on se silti Turussa _helpompaa_...Olihan siinä aikaliki se huoltokoppi, sos. tilan seinästä puhumattakaan
Mä en kyllä koe itseluottamukseni karisseen, vaikka ajoinkin tämän vuoden Forssa I:ssä sillä ykkösellä (vrt viime vuoden Forssan sadekisat, joissa tuli pärjättyä huomattavasti paremmin). Se auto nyt vain yksinkertaisesti oli taitotasolle liian vaikea että olisin osannut ajaa sillä ajaa. Ja muutenkin mulla on viim. parin kuukauden aikana mennyt itseluottamus parempaan suuntaan..Sadekisoissa autoerot muodostuvat niin merkittäväksi, että sitä hyvällä autolla tuntee itsensä aivan kuningaskuljettajaksi ja huonolla itseluottamus karisee.
Se auto nyt vain yksinkertaisesti oli taitotasolle liian vaikea että olisin osannut ajaa sillä ajaa.
Allekirjoitan tämän!Jos nyt yhtään lohduttaa, niin me oltiin kaikki sen kanssa vähän niinkuin matkalippu kourassa.
Sellaista se on kun on tasavahva velipoika Meillä ei kolmas aja niin paljoa, menisi kanssa kovaa...Mutta selitykset pois, SNT4S perässä ajaessani huomasin hänen ajavan siellä paremmin kuin koskaan.