Hyvä rata onkin. Mulla on sieltä jopa kuvattua materiaalia, jonka näytän kun jaksan.Ja löyty sitten Oulustakin sisärata.
... ...Mutta jes, Alpulta kuvattua materiaalia Oulun laitteista...
No onhan sitä noissakin vähänUlkoradat: Hyvinkää, Lavinto, Lahti, Vihti, Paimio, Forssa, Toijala, Kaanaa, Jämsä, Hartola, Iisalmi. Nämä ainakin tuli nopeasti mieleen.
...En ole siis kamalasti noita ulkoratoja jaksanut kiertää.
En vaan osaa, tarttis jotain tehä.No onhan sitä noissakin vähän
Taitaa itsellä omat ongelmat ollakin enempi polkimissa. Niin paljon ohjaukseen ja linjojen tutkimiseen käytetty jo aikaa eikä parannusta sieltä löydy:nope:En vaan osaa, tarttis jotain tehä.
Mä ajoin Powerparkissa pari vuotta sitten ja jouduin ajamaan sisäradalla, kun ulkoradalla oli joku kisa. Ne sähköautot oli hitaimpia millä olen koskaan ajanut eikä mutkiin tarvinnut pahemmin jarruttaa. En ajaisi toista kertaa siellä ellei autoja vaihdeta parempiin.Powerparkin sisäradan sähköautot tais olla aika turhauttava kokemus hitautensa/ajokelvottomuutensa vuoksi samoin kuin sen ulkoradan top speed 60Kmh kartingit... Oisivat nyt hommanneet sinne ihan vähintään raket 120:set: niin vois käydä rataa kokeilemassa.
Joo kaveri kanssa manasi Powerparkin autoja, ja kuulemma menettävät sähkötehoakin ajoerän aikana. Vaikia parantaa alun jälkeen omaa aikaa.Powerparkin sisäradan sähköautot tais olla aika turhauttava kokemus hitautensa/ajokelvottomuutensa vuoksi samoin kuin sen ulkoradan top speed 60Kmh kartingit... Oisivat nyt hommanneet sinne ihan vähintään raket 120:set: niin vois käydä rataa kokeilemassa. Sama meinini oli tuolla Tallinnan ulkoradalla missä oli kavereiden kanssa kisatilaisuus ja autot oli:thumbdown ; sanotaan näin että turun sisäradan autot ois tullu heittämällä ohi..
Eka jarrutus ehkä 12m ennen ysikymppistä oikeaa josta vähän kanttarin päältä, ja läpi täysiä ajettavan lievän vas-oik -shikaanin. Kaasunnosto tai kevyt jarrutus pitkään kahden apexin oikeaan joka lähtee samalla nousemaan kummun päälle. Sitten alamäkeen ja kiristyvään vasuriin. Ei kuitenkaan kiristy tiukaksi vaan ns keskinopea mutka joka menee kaasua nostamalla. Suoranpätkä ja vas-oik -shikaaniin vähän kanttarien päältä, jonka jälkeen heti toinen ysikymppinen. Shikaanin oikea ja tämä ysikymppinen ajetaan pienehköllä kaarresäteellä tavallaan yhtenä mutkana. Sitten suoranpätkä, ja uudemman/pitävämmän asvaltin pätkälle joka on kaasunnostoa vaativa oikea, ja ulostulo lievä vasuri. Suoranpätkä kohti kirraavaa vasuria jonka loppu on jo aika tiukka. Ulos mutkasta lähellä vasenta laitaa kun seuraava, tiukka oikea (leveä rata niin kaasunnostolla menee), tulee melko pian josta käännytään kohti lähtösuoran alkua. Viimeinen oikea menee täysillä mutta sladia välttäen... Hieno circuit, uskon että moni tykkää :thumbup:
Siniset pätkät vuokra-autoille. Pääsuoralla silti jonkinverran mittaa.