McLaren MP4-12C

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Hieno ryhmäkuva kyllä, näyttääpi sinne eksyneen yksi Mikankin autoista :thumbup:
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Kolme neljästä McLarenia ajaneesta suomalaisesta on maailmanmestareita :)
 

DuckAvenger

Katollaan
Liittynyt
30.10.2008
Viestit
780
Almost all the world's major automotive press rank the MP4-12C below the Ferrari 458 Italia in tests because it lacked the aural drama and sense of occasion to match its pace and dynamic ability. Chief among the changes are an improved throttle response and a "fruitier" exhaust note. A McLaren spokesman said these were changes that had been planned anyway, but the press criticism - and McLaren's "Formula 1 mentality" - had "upped the pace" of development. "We want drivers to enjoy the car a bit more," he said. "The changes don't lead to any performance increase, but they do lead to an emotional increase when you drive the car."

http://jalopnik.com/5822411/ferraris-public-option-the-mclaren-mp4+12c-super-car-gets-emotional-and-scions-iq-shows-up
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Tuo on muuten nätimpi kuin se umpimalli.
Mutta silti se vaihdeltaatikko pilaa tuonkin mun kohdalla ja siitä puuttuu sylintereitäkin. :D
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18472
McLaren MP4-12C on tänä viikonloppuna SPA 24h kisassa mukana.

Pro-Cup category

Car 58 (McLaren GT):

Rob Bell - GB

Chris Goodwin - GB

Tim Mullen – GB

Car 59 (McLaren GT):

Andrew Kirkaldy - GB

Álvaro Parente - POR

Oliver Turvey - GB

Pro-Am Cup category

Car 60 (McLaren GT and VonRyan Racing):

Adam Christodoulou - GB

Glynn Geddie – GB

Phil Quaife - GB

Roger Wills – NZL
 

Jellinek

Banned
Liittynyt
27.1.2010
Viestit
6719
Sijainti
Tiimarin tasavalta

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4748
Sijainti
Event horizon
5th Gearissa Tiff Needle ja Jason Plato koeajoivat uuden Mäkin vs. Ferrari 458 Italia. Yllättäen kaikesta ennakkotöpinöistä huolimatta Mäkki hävisi tuon parivertailun sekä ajonautinnossa että silkassa suorituskyvyssä. Silkassa suorituskyvyssä Mäkki jäi ratakierroksella pari kymmenystä hitaammaksi. Siinä missä Fefe antaa kuljettajansa viedä autoa kahva edellä sladissa takapyörät savuten, Mäkin luistonesto yms. ajonvakautusjärjestelmät tappavat moiset yritykset heti alkuunsa. Niiden lisäksi "veljekset" totesivat että Ferrarin karisma on kaikesta huolimatta selkeästi edellä Mäkin vastaavaa.
 
Ylös