KKWCS Season 2010, round 4, Hyvinkää I GP

Örfil

Guest
Saa nähdä meneekö kaikkien aikojen osallistujamäärä (24, Forssa I 2010) rikki?
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tässä muistin virkistykseksi ilmakuva radasta. Mutkat myös numeroitu. Follo laittanee ehtiessään sen myös ketjun ekaan viestiin. Kuvan perusteella voi jo alkaa kirjoitella ajovinkkejä
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Taitaa olla yli puolet noista mutkista semmoisia, jotta jarrua tarttee? Tuohan on yhtä lusikkaa koko rata.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
+ kutonen? :doubtful:
Toistanko?
Olet taas nopeampi :)
Noissa autoissahan tehot tunkee kunnolla takapyörille vasta ehkä 65km/h vauhdissa niin kaasunnosto riittää tiukimman mutkan jälkeiseen oikeaan.
E: Toki voihan siinä pitää kaasua pohjassa hieman pidempään ja sitten näpäyttää jarrua? Samantapainen lienee Forssan eka vasuri.
 
Viimeksi muokattu:

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Olis kiva nähdä tutkasta jokaisen vauhti tuossa numeron kasi kohalla!
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Olis kiva nähdä tutkasta jokaisen vauhti tuossa numeron kasi kohalla!
Itse näkisin nopeimmassa kohdassa lukemia, pääsuoran päässä :dunno:
Ehket tarkoitakaan huippuvauhteja... Kasin kohdalla saa osviittaa, kuka ehkä nostaa nopeassa shikaanissa, kuka ei :)
Huomaa oikein kun kiihtyy paremmin vielä ratin oikaisun myötä.
 
Viimeksi muokattu:

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Viime kesänä meni mutkat 3 ja 4 pienellä nostamisella tai pieni näpäytys jarrua ja sit kaasupohjassa . Mutka 7 jarrun pienellä näpäytyksellä, joinakin päivinä vain pienellä nostamisella. Viime viikolla oli pakko käyttää jarrua noissa kaikissa mutkissa. Seiskan pystyy kun niin hyvä pito radalla että pääsee alle 48 aikoihin menemään kaasu pohjassa mutta ei kannata koska menee ajolinjat myöhäiseksi seuraaviin mutkiin.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Itse kannatan ehkä tutkaa aika-ajoissa kasimutkaan ja kisassa pääsuoran päähän. Kisassa voi olla, että ryhmässä nostetaan shikaaneihin mutta a-a:ssa vedetään limitillä.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4297
Nopeuksista. Mä olen ajellut mittarin kanssa sekä puolikkaalla että 125 Rotaxilla. Pääsuoran päähän huiput rotaxilla 115 ja puolikkaalla 130. Neljässä kohtaa molemmilla yli 100. Hitain neulansilmä onnistuessaan 40. Puolikkaalla sai seuraavaan mutkaan jo 85.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Nopeuksista. Mä olen ajellut mittarin kanssa sekä puolikkaalla että 125 Rotaxilla. Pääsuoran päähän huiput rotaxilla 115 ja puolikkaalla 130. Neljässä kohtaa molemmilla yli 100. Hitain neulansilmä onnistuessaan 40. Puolikkaalla sai seuraavaan mutkaan jo 85.
Haaparannan autot taitaa olla 125 Rotaxeja? Ja jos neljässä kohdassa pääsee yli satasen vauhtiin, niin sehän tarkoittaa, että myös ennen vikaa mutkaa nopeus on yli 100! :eek!: Olin kuvitellut, että ennen vikaa mutkaa nopeus on noin 80km/h.
 
Ylös