Örfil
Guest
Mikäs tää tapaus on?Se voi olla kun joskus muutama vuosi sitten kävimme muutamankin kerran siellä KIC-kisoissa :ahem:
Mikäs tää tapaus on?Se voi olla kun joskus muutama vuosi sitten kävimme muutamankin kerran siellä KIC-kisoissa :ahem:
Tuli tästä mieleen lause "maailman nopein Heikki".Minäkin olen nähnyt, melko läheltä vielä! Oltiinkohan samana päivänä liikenteessä
Siellä on edelleenkin niitä sunnuntaikisoja jossain vaiheessa vuotta (syksy, talvi, kevät?). Mutta ihmisiä ne kaikki on, jotkut vaan nopeampia. kilinkarvat:n yleisin lähtöruutu noissa kisoissa oli 1. ja kyllä tuo voittikin. WoPe ajoi toisinaan vielä vapaassa painoluokassa. Kerran nämä 2 olivat samassa kisassa ja väänsivät voitosta mutta pienet erot ja pari muuta ehti väliin ruutulippuun mennessä. Oli vähän kolaria jossa olin itsekin osallisenaMikäs tää tapaus on?
Jees. Hieno homma, että selkisi!Homma pulkassa, juteltiin siitä mitä huomioita mä tein autosta sen rattaanvaihdon jälkeen ja Haapis myönsi että tod.näk. se isompi tälli sinne koneen kiinnitykseen on tullut jo aiemmin.
(koneen kiinnityspultti oli ottanut kunnon osuman, kierteetkin menneet)
Lisäksi olivat ilm. käsittäneet PeePeen ajaneen kokonaan kanttarin päälle, mutta näinhän ei ollut jotenka homma sitäkin kautta laukesi.
(+ totesin kyllä että kaverin tuntien se ei kylläkään ole ajamalla sitä autoa hajottanut)
Totesi myös että ratahenkilökunta ottaa aina herkästi kantaa viikkopäivinä noihin vehkeiden hajoamisiin kun niitä huomaavat, ja että vähän hankalaahan heidän on seurata jokaisen kuskin ajolinjoja kun 10 heppua radalla suhaa yhtäaikaa.
Sovittiin kisan suhteen että käydään kanttarien ylitykset yms. läpi kuskikokouksessa tarkemmin vielä ettei tule "väärinkäsityksiä".
Kirosi kanttarit ylimpään helvettiin, samoin kuin itsekin. Liian isoja tuommoselle radalle, ei niistä ole kuin ongelmia tekniikan kanssa jos sinne ajautuu....
Mutta homma kunnossa, ollut ilm. huono päivä + väärinkäsitystä myös ilmassa, sääli mutta virheitä toki sattuu, toivon mukaan ei meidän porukalle enempää
Tuossapa hyvä esimerkki muuten kisaa varten viime vuodelta.Ahaa.. tämäpä jännä.. Musta kun tuntui että sillon kun Jussi pääsi ohi niin kaikki painostus olisi rauhoittunut huomattavasti.. Mutta ei ilmeisesti jos oltiin jossain vaiheessa ihan kolme rinnakkain..
Eli jep.. Olin tosiaan ihan autuaan tietämätön mitä takana tapahtui.. Ajolinjat olivat mitä olivat varmaan sen takia että pelkäsin virheitä ja halusin ajaa varmanpäälle.. Aika-ajoissa ajoin enemmän rajalla kuin kisassa, jossa menin sitten kieli keskellä suuta.. S-mutkien ajoon heititkin omassa raportissasi aika osuvan arvion. En tosiaan saanut autoon kunnolla tuntumaa nimenomaan sillä osuudella. Se tuntui jotenkin vakaammalta, mutta en saanut oikein kunnolla otetta siihen.. Ja samoin se lisääntynyt varovaisuus varmasti näkyi myös siinä osassa rataa..
Viimeisen mutkan huono ajoni johtui tosiaan siitä että se oli ohituskielto-mutka, ja pidin siinä kahvitaukoja.
Tää on mun puolesta OK. Epäilinkin että saattaa käydä näin, vaikken sen kummemmin arvioinutkaan osallistujalistaa. Vaikea itsekkään arvioida kauan menee, että pääsee sinuiksi radan ja auton kanssa tuolla.C:hen oli vaikea laittaa väkeä, mutta kokemus ratkaisi mm. Askon kohdalla,
Hyvinkäällä se vaikuttaa kuitenkin niin paljon ettei uskaltanut laittaa B:hen kun muutkin rookiet on C:ssä...
Hieno homma. Täytyy tänään mennä treenaamaan Hyvinkäälle jotta pysyisin tasapäisesti A-porukan vauhdissa eli pystyisin hyödyntämään sen että pääsen katselemaan ajolinjamalleja Hyvinkään radalla enemmän ajaneilta. Jos aika-ajoissa joku porukasta Nipsu, PeePee, BMW on sitten kuitenkin minua nopeampi, niin sittenhän seuraavassa Hyvinkään tai Forssan kisassa taas jonkun muun vuoro tästä porukasta yrittää A-ryhmässä ja jättäydyn suosiolla B:hen. Näinhän se meni viime kaudellakin.Nipsun, andyn, bmw:n ja peepeen arpominen ristiin oli kanssa vaikeaa,
liian vähän paikkoja A:ssa...
Arpa osui nyt Andyyn